Segment manjih obiteljskih monovolumena iznimno je dinamičan segment u kojem BMW do sada nije bio prisutan. Do toga dolaze vrlo kasno, jer Mercedes-Benzova konkurencija s B-klasom već dugo educira kupce u ovoj klasi. Međutim, ovaj tip koncepta automobila izuzetno je dobro prihvaćen od strane kupaca manje premium vozila.
In prav tam se je segment “kupcev” malih družinskih enoprostorcev pravzarpav začel vzgajati in na te kupce strateško računa tudi BMW. Torej kupce, ki so pred leti vstopli v segment malih družinskih enoprostorcev (Ford C-Max, Megan Scenic, Volkswagen Touran) in so sedaj aktivni odrasli, ki jm je tovrstna oblika vozila prirasla v srce. Kjub temu pa bi saj z eno nogo stopili v premium razred.
Če pogledamo konkurenco v segmentu bomo takoj ugotovili, da pri BMW niso prav nič tvegali in eksperemitirali, saj pri novem BMW Serije 2 Active Tourer nikakor ne gre za oblikovni presežek, saj sodeč po prvih uradnih fotografijah, vozilo absolutno ni najbolj fotogenično. Vsem, ki nam je področje avtomobilizma domače, zmoti izjemna podobnost BMW serije 2 Active Tourer s Mercedes Benz Razreda B, le ta je naravnost fantastično transparentna. Takšno kopiranje koncepta, kot tudi oblikovnih potez pa se na nek način zdi saj izjemno nekreativno, če ne celo malenkost nesramno. Vsekakor na nek način logično saj je Mercedes-Benz dosedaj prodal že dober milijon vozil razreda B, kaj je bil več kot odličen signal BMW, da izumljati novega ni potrebno.
Vsi ljubitelji dobrega designa, pa smo na ta način prikrajšani za tisto nekaj, kar bi vozilo jasno oddalilo od konkurence. Tisto kar znamko BMW lahko dela tako zelo odlično.
BMW in podgon na prednja kolesa
Nove BMW bo gnan na prednja kolesa, kar je pri znamki novost in znak, da tako značilna vozna dinamika znamke BMW ni v ospredju. Pri BMW sicer poudarjajo, da gre za sofisticiran sistem pogona na prednja kolesa v kar vsekakor verjamemo. Verjamemo pa tudi, da v tem konketstu sofisticirano pomeni tudi izjemno cenejše in kompromis v tej smeri. Vozna dinamika, ki bi lahko bila tako zanimiva v takšnem konceptu vozila, pa se bo prbljižala “družinskosti” konkurence.
Zanimivo, da BMW želi narediti korak proti dinamičnim kupcem, a hkrati naredi prav tisto česar ne bi smel storiti in se je v preteklosti izkazalo za pravilno strategijo. BMW serije 1 je odličen primer na zadnji par koles gnanega vozila, ki ga konkurenca prav zaradi tega izjemno težko dohajala na področju vozne dinamike. To je uspelo le Mercedes-Benzu razreda A, ki s svojo AMG različico v marsikaterem segmentu prekaša Serijo 1, ki nosi znaćko M.
O avtomobiu je načeloma težko soditi po prvih slikah, zato počakajmo, da se vozilo predstavi v živo, ko mu bomo zopet namenili nekaj pozornosti.
Oglej si galerijo fotografij – BMW Serije 2 Active Tourer