Chanel je još jedno veliko ime iz svijeta mode koje se našlo na udaru kritika, posebno na društvenim mrežama. Što je to što je uzbudilo javnost? Francuski modni "bog" najavio je novi proizvod - bumerang. Možda nedovoljno za uzbuđenje? Što kažete na stiliziranje ovog rekvizita od drveta i smole s logotipom Chanel i cijenom od 1325 dolara? Eto, ovo je zagrijalo javnost, pogotovo onu australsku, jer je bumerang dio njihovog ili aboridžinske kulture.
Na Twiterju, omrežju, ki je največkrat uporabljeno za aktivistično obarvane zapise, je bilo najbolj živahno. Alison Whittaker, profesorica iz Sydneyja, je zapisala: ”Ko se še Chanel trudi poteptati tvojo kulturo!” Somišljenikov ni manjkalo niti na Instagramu in ostalih omrežjih.
V Chanelu so sicer v znak opravičila zapisali, da ”izjemno spoštujejo vse kulture sveta in globoko obžalujejo, če so koga prizadeli”. Inspiracija, pravijo, so iskali v različnih aktivnostih za prosti čas, ki so značilne za nek del sveta. Zanimivo, Chanel prodaja bumerange, kot tudi mnogo drugih športnih rekvizitov, sporadično že od leta 2005.
Dim se je torej dvignil, javnost je spregovorila, karavana pa gre dalje.
Galerija slik: Chanelov bumerang
Više informacija:
chanel.com