Naše druženje s coupé verzijom Renault Lagune bilo je jedinstveno iskustvo. Zanimljiv dizajn automobila zavrtio je glavu prolaznicima, pogotovo kad smo parkirali usred Portoroža, nasuprot tamošnjeg najskupljeg hotela. Unutrašnjost vozila je slična onoj u običnoj Lagoonu, s dodatkom nekih...
Naše druženje s kupejevsko različico Renaultove lagune je bilo svojevrstno doživetje. Zanimiv dizajn avtomobila je obračal glave mimoidočih, sploh ko smo parkirali sredi Portoroža, nasproti najdražjega tamkajšnjega hotela. Notranjost vozila je podobna tisti iz običajne lagune, z dodatkom nekaterih športnih elementov: aluminijaste stopalke, športni trikraki volan s srebrnim šivom in aluminijastim elementom ter športna ročica menjalnika. Sedeži imajo boljši oprijem od tistih v običajni laguni; v testni je za premike sedežev poskrbela elektrika. Za naše avdiofilske užitke med vožnjo je poskrbelo Bose ozvočenje in radio s CD-strežnikom z zmogljivostjo 6 zgoščenk. Navduševala nas je serijsko vgrajena navigacijska naprava, ki pa na žalost še ne pozna nekaterih najnovejših odsekov slovenskih avtocest, na primer predora Šentvid. Več revolucionarnosti pa se skriva v drobovju lagune coupé. Tu mislimo predvsem na podvozje s štirikolesnim volanom 4 Control, ki laguni omogoča še boljšo lego na cesti pri visokih hitrostih in lažje manevriranje pri nižjih. Sistem v odvisnosti od hitrosti in smeri vrtenja volana spreminja kot zadnjega para koles.