Društveni mediji su cool. Preko njih se možemo povezati s obitelji, prijateljima pa čak i s tuđim kućnim ljubimcima. U trenu možemo otputovati na drugi kraj svijeta, pripremiti izvrstan obrok pa čak i skočiti padobranom. A što kada se npr. isprazni baterija?!
Koka kola z novim oglasom agencije Memac Ogilvy Dubai z obilico humorja opozarja na pasti, ki jih prinaša naša vedno večja odvisnost od družbenih omrežij na pametnih prenosnih napravah. Manično zatopljeni v paralelni svet spletnih omrežij pogosto pustimo, da realno življenje steče, ne da bi zares doživeli vse njegove dragocene trenutke.
Tako Coca-Cola ponuja rešitev – Social Media Guard, koji obvaruje pred “zlom” družbenih omrežij. Spominjajoč na zaščitni ovratnik za pse, vrne pogled iz svetlečih zaslonov v oči sočloveka realnega trenutka. A ne glede na vse, še vedno omogoča kakšen selfie ali dva z ohlajeno stekleničko Coca-Cole v roki.
Seveda gre za domisleno potegavščino, ki je rahlo nenavadna za ikonično blagovno znamko, ki jo prej odlikujejo oglasi z močno čustveno noto vsakdanjih življenjskih prizorov, kot je veselo družinsko kosilo in radosti majhnega ljubljenčka. Razlog verjetno leži v globalnem padcu prodaje, s katerim se Coca-Cola spopada predvsem v zadnjem četrtletju, zaradi česar so si do leta 2016 zadali prihranek v vrednosti 1 milijarde dolarjev, ki ga bodo namenili oglaševanju.
Še opozorilo: Če vas je oglas navdušil, ga ne delite s prijatelji prek družbenih omrežij. Coca-Cola tega vsekakor ne bi podpirala. Lahko pa se z njimi srečate in jim ga pokažete v živo.
Oglaševalska agencija: Memac Ogilvy Dubai
Kreativni direktor: Ramzi Moutran
Asistentka kreativnemu direktorju in tekstopiska: Sascha Kuntze
Oblikovanje: Diana Al Zubeidi
Producent: Amin Soltani