Dallara je inače vrlo nepoznato ime među automobilskim markama, jer ga uglavnom pamte oni koji su više uključeni u svijet moto sporta. Dallara postoji od 1972. i proizvodi automobilske šasije za širok raspon trkaćih serija. Dallara Stradale ovoga je puta prvi automobil koji je tvrtka gotovo u potpunosti sama proizvela i predstavila ga svjetskoj javnosti.
Automobil Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat i vetrobranskega stekla. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “roadster“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor iz obitelji EcoBoost. Ima 400 konjskih snaga i 500 Nm okretnog momenta in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280 km/h. Stradale prestavlja s pomočjo 6-stupanjski ručni ili robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz karbonska vlakna.
ČITAJ VIŠE: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov, za vjetrobran s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov, za streho targa 7.700 evrov i za vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
Više informacija:
dallara.it