fbpx

Facebook danas slavi 10 godina - a budućnost?!

Facebook danas slavi svoj 10. rođendan, što je prilično doba u svijetu tehnologije. Danas je teško zamisliti online društveni život bez ove društvene mreže. A budućnost?

10 godina je vsekakor mejnik, pri katerem se bo moral tudi slavni Mark Zuckerberg, osnivač Facebook-a ozreti nazaj in vsekakor razmisliti o prihodnosti svojega podjetja. Facebook ni več študenstski projekt, temveč projekt, katerega uporabniki skupaj tvorijo prebivalstvo največje države na svetu, skupaj danes že 1,2 milijade uporabnikov. Na njega pa dnevno nalagajo milijarde različnih delčkov informacij in vsebin. Ter na njem preživijo največ odmerjenega časa na internetu.

Danes objavljena napoved – pogleda nazaj – zgodovinske časovnice vašega življenja

Facebook pri 10. letih izgublja svoj “cool”

Facebook se ukvarja s tipičnim sindromom družb, ki postajajo pre-velike in v katerih so hitre spremembe težje. Tudi iz tega razloga je pred dvema letoma močno zamujal pri razvoju mobilne aplikacije, kar pa se je v zadnjem letu izboljšuje. Filozofija “mobile first“, ki jo je sprejel za svojo tudi Mark Zuckerberg, odpira vrata novim generacijam uporabnikov, katerim je mobilna pametna naprava prvi stik z lastnim internetom. Pa vendar se zdi, da Facebook izgublja svoj “cool” pri tej najbolj pomembni generacij mladih. Generaciji, ki Facebook-u garantira naslednjih 10 let, oziroma prihodnost. Usip pravo te generacije je po mnenju sociologov popolnoma normalna stvar, saj se nove generacije vselej upirajo standardom in normam starejših generacij. Ta mladostniški upor išče nove komunikacijske poti in načine. In tudi zaradi tega dejstva pri Facebook-u niso pretirano zaskrbljeni zaradi določenih kazalnikov, ki ne odražajo pozitivnih trendov.

Pročitajte također: Ali Facebook izgublja svoj cool?!

Preživetje tudi z nakupom – kul – projektov

Facebook ve, da sebe ne more predrugačiti po okusu vseh, zato je vseskozi na preži za zanimivimi projekti. Tako je eden njegovih največjih nakupov v zadnjih letih “Instagram“, kljub dejstvu, da so ga kupili ostal popolnoma samostojen projekt na svojem področju. Želja po nakupu kul projektov se kaže tudi pri poizkusu nakupa, pri najstnikih izjemno popularne aplikacije, SnapChat, za katero je Facebook ponudil 3 milijarde dolarjev – ja prav ste slišali. In bili zavrnjeni s strani lastnika aplikacije SnapChat.

Zaslužki družbe letijo v nebo

7.7 milijarde dolarjev prihodkov v letu 2013 ter visoki dobički in trend rasti prihodkov, ki je izjemen, podjetju ta hip zagotavljajo tolikšno mero prihodkov, da pri Facebook lahko udobno razmišljajo o strateških potezah in že v samem štartu kupijo kogar koli, ki bi jih lahko na kakršen koli način ogrožal. Hkrati pa razvijajo nove veje projekta kot je aplikacija “Paper”, ki je na voljo od včeraj.

Preberite tudi: Facebook je najavio novu aplikaciju Paper

Preberite tudi: U posjeti 7 web divova: Facebook

Mark Zuckerberg ob 10 letnici – Facebook-a

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.