fbpx

Facebook Messenger: Kako pročitati poruku a da pošiljatelj to ne zna

Facebook Messenger

Želite li tajno pročitati poruku koju ste primili putem Facebook Messengera, tako da pošiljatelj ne zna da ste je pročitali i da ne dobije kvačicu pored nje? Pogledajte kako možete sakriti činjenicu da ste već pročitali poruku i poštedjeti se isprike zašto niste odgovorili (odmah).

Ljudje smo neučakani. Vsi pričakujejo, da jim bomo takoj posvetili pozornost. Včasih pa se nam to preprosto ne da. Razlogi so različni, kot so različni razlogi, zakaj na digitalna sporočila, ki jih prejmemo, ne odgovorimo takoj. Mnogi zato poruke, ki so jih prejeli prek Facebook Messengerja ne odpirajo, ker se ob sporočilu pri pošiljatelju potem pojavi krpelj, ki oznanja, da ste sporočilo odprli in po vsej verjetnosti tudi prebrali. Kljukica marsikoga frustrira in mu predstavlja težavo oz. kar poseg v zasebnost.

Poskrbite za zasebnost.
Poskrbite za zasebnost.

Če želite poskrbeti zanjo bolje in pokriti dejstvo, da ste sporočilo že prebrali, je to mogoče, in to na precej preprost način.

ČITAJ VIŠE: Istraživanja su pokazala da nas Facebook čini manje sretnima

Če to želite storiti prek mobilne aplikacije, svojo sled zakrijete tako, da aplikaciji onemogočite pristup webu. V tem primeru vključite zrakoplovni način. Na ta način lahko sporočilo v miru preberete, pošiljatelj pa ne bo vedel, da ste to storili. Prebrisano! Ko ste zadevo prebrali in zapustili aplikacijo, lahko spet preklopite z letalskega na običajen način.

Modra ikona ponuja številne možnosti.
Modra ikona ponuja številne možnosti.

Če želite za več zasebnosti poskrbeti na računalniku, vam na pomoč priskočijo vtičniki. V primeru uporabe Chroma kliknite ikono Apps (aplikacije), ki je levo zgoraj, u online trgovini poiščite vtičnik Unseen, ki vam ponuja možnosti za Messenger, tudi to, da neprimjetno preberete sporočilo.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.