Društvene mreže odavno više nisu samo zabava, već i alat. Iako neće iskorijeniti web stranice, tvrtke ih mogu održavati, regrutirati i regrutirati klijente jer s njima mogu komunicirati u stvarnom vremenu. Učinak viralnosti postao je njihov mokri san. Ali u današnjem svijetu kvaliteta nije dovoljna. Jednako je važna i vremenska dimenzija, koja vas jedina čini istinski vidljivima. Ali kada su ti zlatni sati?
Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.
ČITAJ VIŠE: Rituali čitanja koji će vas učiniti produktivnijima
Gotovo ste na kakšno izmed istraživanje že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.
Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov smjernice za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so algoritmi zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala kamen temeljac oglaševanja na družbenih omrežjih.
Prilagođeno i prilagođeno prema:
fastcompany.com