Volvo je oduvijek bio sinonim za sigurnost. Sada je švedska marka automobila, zajedno s reklamnom agencijom Grey London, svoju brigu o sigurnosti vozača proširila i na sigurnost onih s kojima dijele cestu – biciklista – reflektirajućim sigurnosnim prijemom s nevidljivom bojom LifePaint. U testni projekt uključena je i start-up tvrtka Albedo100 koja proizvodi sprej koji povećava vidljivost noću, a time i sigurnost biciklista i ostalih sudionika u prometu.
Sprej LifePaint, ki je zrasel na zelniku avtomobilske znamke Volvo in oglaševalske agencije Grey London, proizvaja pa ga ”startup” Albedo100, vsebuje barvo, ki je podnevi nevidna, ponoči oziroma v temi pa ob ”stiku” z žarometi zažari kot odsevnik.
Tehnično ne gre za barvo ampak prozoren sprej, ”dezodorant” brez vonja, ki ne pusti trajnih posledic na gostiteljevem materialu, saj ga lahko speremo. Nanesemo ga lahko na domala vsako površino- na obleke, čevlje, otroške vozičke, nahrbtnike, celo na pasje povodce in ovratnice. Deluje okoli enega tedna, potem pa se učinek nanosa iztroši.
ČITAJ VIŠE: Volvo S60 cross country je znanilec novega podsegmenta – limuzinskih suvov
V pilotnem projektu, ki poteka v Angliji je bilo v Londonu in Kentu med šest kolesarskih trgovin razdeljenih 2000 LifePaint razpršilcev in če se bo zadeva prijela, načrtujejo širite tudi zunaj otoških meja. Poleg spreja je agencija Grey pripravila tudi ”nevidne” črne plakate, ki svoje sporočilo razkrijejo šele, ko jih osvetli bliskavica pametnega telefona ali fotoaparata.
Više informacija:
www.volvolifepaint.com