fbpx

Ljudi koji plaču na filmove nisu slabići: to je njihova velika tajna!

Ljudi koji plaču na filmove nisu slabići: to je njihova velika tajna!

Sljedeći put kad te prijatelji ismijavaju jer si pustio nekoliko suza u kinu, možeš im reći da nisi slabić... i da skrivaš veliku tajnu!

Mnogi ljudje verjamejo, da je jokanje ob gledanju filmov znak šibkosti, a temu še zdaleč ni tako. To je uspelo dokazati Paulu J. Zaku, nevroekonomistu iz univerze Claremont Graduate University, ki je izpeljal nadvse zanimivo studija, v kateri je prišel zaključkov, da so ljudje, ki jočejo ob filmih, bolj empatični, hkrati pa znajo v večji meri nadzorovati svoja čustva i se spopadati z vsakdanjimi izzivi.

Ampak, ali ste se kdaj vprašali, zakaj vas pred malim zaslonom velikokrat preplavijo solze? Zak prav tako razkriva razloge, zakaj prihaja do tega!

1. Zavedate se, da so zgodbe izmišljene, a čustev ne morete zadržati v sebi.

Filmski prizori resda niso resnični, a to še ne pomeni, da se nanje ne morete odzvati enako, kot če bi bili.

Čustev vam ni potrebno zakrivati.
Čustev vam ni potrebno zakrivati.film

2. Kriv je oksitocin.

Hormon oksitocin deluje kot živčni prenašalec in je kriv za vaše občutke ob ganljivih prizorih. Po njegovi zaslugi čutite več empatije, obenem pa ste odprtejši za spremembe. Posledično se poveča tudi vaša splošna raven sreče.

3. Ni vas sram razkriti svojih čustev.

Če se ob filmu jočete, na ta način izkazujete svojo mentalno moč. Svojih čustev vas ni sram razkriti, kar pomeni, da vam za kritike drugih ni mar. Tako se znova kaže delovanje oksitocina, zaradi katerega se postavite zase.

4. Solze imajo posebno moč.

Solze imajo tudi zdravilni učinek, saj vam pomagajo pri povezovanju z drugimi ljudi in razumevanju, da imajo različne okoliščine negativne in pozitivne učinke.

Moški jok ni znak šibkosti.
Moški jok ni znak šibkosti.

5. Ne zanimajo vas razlike med spoloma.

Kdo pravi, da moški ne jočejo? Jok je naraven odziv človeka, ki ni povezan z nobenim spolom, zato se ga nikakor ne gre sramovati.

Više informacija

Više informacija:
ncbi.nlm.nih.gov

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.