fbpx

Ljudi su morali po sjećanju nacrtati 10 najpoznatijih logotipa i neki su se smijali

Brendovi ulažu ogromne količine novca u marketinške aktivnosti. Njihovi nas logosi napadaju sa svih strana, pa nije neobično da su se već dobrano ustalili u našoj podsvijesti.

Društvo Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory, kod koje je 156 Američanov, starih med 20 i 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.

Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.

Na prvem mestu lestvice se je znašla Ikea.
Na prvem mestu lestvice se je znašla Ikea.

Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila boja, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.

Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.

Jabuka

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Adidas

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

kralj burgera

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Starbucks

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Domino’s Pizza

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Foot Locker

Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Cilj

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Ikea

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

7Eleven

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Walmart

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Više informacija

Više informacija:
signs.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.