Lordeina pjesma Royals već drugi tjedan vlada glazbenom ljestvicom Billboard Hot 100 i trenutno je najtraženija pjesma na zahtjev. Novozelandska skupina diže prašinu i na drugim područjima.
Med drugim so njihovo pesem uporabili ustvarjalci oglaševalske akcije Samsung, v kateri je glavno vlogo odigral nogometni zvezdnik Messi. Pesem Royals v svoji osnovi govori o enostavnem odraščanju mladostnikov in nasprotuje potrošniški družbi. Kljub temu, pa se zdi, da v svetu potrošništva nič več ni sveto.
Samsung je v svojem nedavnem oglasu, kjer glavno vlogo odigra nogometni zvezdnik Messi, uporabil glasbo Novo Zelandske skupine Lorde, ki že nekaj tednov kraljuje na lestvici Pano. Pri tem pa naredil več napak.
Svetovne blagovne znamke se v zadnjih letih izjemno rade identificirajo s popularno glasbo in ji na nek način s to podporo tudi pomagajo do popularnost. V tokratnem primeru pa je Samsung naredil oglas, ki je popolno nasprotje z izpovedano zgodbo v pesmi Royal in prepričanjem zvezdnice skupine – Lorde. Ko blagovna znamka uporabi glasbo, jo vsekakor mora popolnoma razumeti.
Dejstva:
– Pesem “Royals” pravzaprav govori o zavračanju materializma, ki dominira na glasbeni sceni, ki je prežeta s komercialno subtilnimi sporočili. In se usmerja k enostvanosti in otroškim radostim vsakodnevnih življenj najstnikov. Iz teksta je to popolnoma jasno razvidno.
– Samsung je uporabil to vsebino pesmi za oglas, kjer oglašuje Samsung Galaxy Noter 3 (okoli 600 eur) in Samsung Galaxy Gear (okoli 300 eur). Daleč od enostavnih otroških sanj.
– Lionel Messi je eden najbolje plačanih zvezdnikov na svetu, ki v oglasu nastopa kot “investitor”, ki obišče revno četrt v nerazvitem “kotičku” sveta. Po četrti se sprehaja v strogi poslovni obleki in uporablja svoj “Gadget” – Gear in Galaxy Note zato, da v tej revni četrti zgradi nogometno igrišče, seveda pri tem ni ravno nežen. Ironija je sreča otrok ob spoznanju, da vidijo novo igrišče, ker ni ravno jasno ali so veseli igrišča ali dejstva, da jim bo Messi še kako drugače pomagal.
Zdi se, da velike blagovne znamke želijo v vsakem primeru doseči svojo ciljno populacijo ne glede na žrtve, ki jih puščajo za sabo. Samsung je izkoristil komad, katerega osnovno zgodba je skregana z zgodbo oglasa, ki nam prodaja popolno nekaj drugačnega.
Družabna omrežja so že završala, ker mladina ne le da posluša tekste svojih idolov, pač pa jih v nasprotju z oglaševalci tudi razume.
Več informacij o skupini Lorde:
https://www.facebook.com/lordemusic