fbpx

Najveće greške koje radimo u prodaji

Veseli prosinac nije samo na gradskim tržnicama, već iu trgovinama. Crvene ploče s natpisom SALE nalaze se u svakom trgovačkom centru. A što učiniti kada vidite da je odjeća jeftinija? Da, morate ući u trgovinu i 'pronjuškati' koje ćete dobrote ponijeti kući. Znate li da činite mnoge gluposti? Evo 5 najvećih grešaka koje radimo u prodaji.

5 največjih napak, ki jih naredimo na razprodajah:

1. Kupimo stvari, ki jih v resnici sploh nočemo.

Rdeča oznaka z napisom ’–70 %’ lahko v naših možganih naredi čarovnijo. Ne pustite se hipnotizirati in se raje vprašajte: “Bi to kupil, če ne bi bilo na razprodaji? Mi je sploh všeč?” Če je odgovor ne, potem pobegnimo. Ne potrebujete kosa, ki bo končal na dnu omare.

2. Kupimo stvari, ki jih ne potrebujemo.

Kupujete stvari, ki so videti podobno kot nekaj, kar že imate? To je pri ženskah precej normalno, hkrati pa to pomeni, da veste, kaj se najbolje poda k vašemu stilu. Najbolje je, da si naredite seznam stvari, ki jih potrebujete, in se ga držite.

Velikokrat kupimo stvari, ki jih ne rabimo.
Velikokrat kupimo stvari, ki jih ne potrebujemo.

3. Kupimo supertrendovske stvari.

Trendi vplivajo na veliko večino na tak ali drugačen način. A nikar ne kupujte supertrendovskih stvari, ki jih boste nosili en mesec in jih potem nikoli več ne boste oblekli. Namesto tega kupite nekaj klasičnega, kot so džins, srajca ali torbica.

4. Kvantiteta pred kakovostjo

Namesto da kupimo 10 kosov, ki jih niti ne bomo nosili, kupite raje tiste dizajnerske čevlje, o katerih ste sanjali že nekaj mesecev. Porabili boste enako količino denarja.

Čim več tem bolje? Niti ne.
Čim več tem bolje? Niti ne.

5. Kupimo stvari, ki niso naše velikosti.

“Ni pomembno, da so džinske eno številko manjše, bom pa izgubila nekaj teže.” ali pa “Koga briga, če se čevlji pol številke manjši, jih bom večkrat obula, pa se bodo razhodili.” Se vam to zdi kaj znano? Če je odgovor pritrdilen, potem morate s tem takoj končati, saj se vaša stopala ne bodo skrčila in absolutno ni smisla, da stradate.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.