fbpx

Prodaje se Playboy vila, sinonim za hedonizam

Playboyev dvorec je naprodaj

Playboyeva evoluirana vila je na prodaju! Svaki muškarac je ikada poželio biti u koži Hugha Hefnera, oca magazina Playboy, i prošetati njegovom Playboy vilom koja je uvijek bila puna zečica. Sada ga čak možete posjedovati! No, za ovo ćete morati duboko zavući ruku u džep jer se za nekretninu s više od 1800 četvornih metara i pikantnom poviješću mora platiti vrtoglavih 200 milijuna dolara! Pažnja, u cijenu nisu uključeni zečići, ali morat ćete živjeti s Hefnerom! Ugovor ima zanimljivu klauzulu.

Biti poznat Playboyev dvorec je naprodaj! A dvorec na prestižni lokaciji Holmby Hills (skupaj s soseskama Bel Air in Beverly Hills tvorijo tako imenovani losangeleški platinasti trikotnik), ki velja za pojem hedonizma in razvrata, vas bo stal morda več, kolikor si lahko privoščite. Hugh Hefner je namreč ceno postavil pri 200 milijonih ameriških dolarjev (nekaj čez 180 milijonov evrov), a oče Playboya svojega znamenitega posestva kljub menjavi lastništva ne namerava zapustiti. Revija Playboy bo resda ostala brez golih deklet, a Hef gotovo ne bo ostal brez strehe nad glavo in doma, kjer živi že od leta 1971. Pogoj za prodajo je namreč, da lahko 89-letnik še naprej dela in živi na posestvu, šele pogajanja s kupcem pa bodo določila, ali bo moral za to plačevati najemnino ili ne.

ČITAJ VIŠE: Zbogom, gole djevojke! U ožujku 2016. Playboy magazin ukida aktove!

Najbolj razpiti del Playboyevega dvorca je ''grotto'', kjer so oživele moške fantazije.
Najbolj razpiti del Playboyevega dvorca je ”grotto”, kjer so oživele moške fantazije.

Realna cena za dvorec, ki ima 29 sob, šest spalnic, licenčni živalski vrt, kinodvorano, igralnico, vinsko klet, plavalni bazen, teniško igrišče, telovadnico, velikansko kuhinjo, hišo za goste s štirimi spalnicami, razvpito jamo – t. i. grotto (umetna votlina, od koder prihajajo najpikantnejše zgodbice; če bi stene znale govoriti …) in dva hektara pripadajočega zemljišča, naj bi bila sicer največ 90 milijonov evrov, a pri tem je treba upoštevati zgodovinsko vlogo posestva pri vzpostavitvi blagovne znamke Playboy.

Više informacija

Više informacija:
theagencyre.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.