Novi Audi TT RS je najbolj zmogljivi TT v zgodovini. Nemci so športno-dirkaško različico RS predstavili na salonu avtomobilov v Pekingu. Je 60 konjev močnejši od predhodnika iz z aluminijastim agregatom zaradi česar je odvrgel 10 kilogramov, ob doplačilu pa ponuja številne tehnične poslastice ob katerih se bodo oblizovali tudi najbolj zahtevni oktanski ''gurmani''.
Audi je svoj novi Audi TT RS javnosti prvič predstavil v Pekingu na tamkajšnjem avtomobilskem salonu in sicer tako v kupejevski kot kabriolet inačici. Pod pokrov so jima inženirji skrili 2,5-litrski pet-valjni turbo bencinski motor iz aluminijaste konstrukcije (aluminijasta so tudi 19- in 20-platišča). Motor razvije okroglih 400 KS (294 kW) in 480 Nm navora. Pri različici TT RS Coupé stotica pade po 3,7, pri Roadster izpeljanki pa v 3,9 sekundah. Oba imata hitrost prisilno omejeno pri 250 km/h, na željo kupcev pa mu lahko snamejo uzdi, da pospešuje vse do 280 km/h (paket Performance).
Za prenos moči na kolesa (štirikolesni pogon Quattro) skrbi dvosklopčni 7-stopenjski S tronic menjalnik. Njegova ”čustva” brzdajo keramične zavore in športno podvozje z magnetni prilagodljivi blažilniki (tehnologija Magnetic Ride). Na zunaj njegov športni temperament izdajajo večje reže za zajem zraka, ostrejši videz maske in odbijačev, novi pragovi in difuzor zadaj, zadnji spojler (ali električno pomično krilce), dvojne izpušne cevi in nižja karoserija (100 milimetrov nižja od običajnega modela TT). TT RS kupeju tehtnica nameri 1440 kilogramov, kar je 14 kg manj od predhodnika, Roadsterju pa 1530 kg. Kupe se ponaša s trdo zložljivo streho, ki se odpre v zgolj 10 sekundah, kar lahko voznik stori tudi med vožnjo vse do hitrosti 50 km/h.
ČITAJ VIŠE: Audi je u Sloveniji snimio reklamu za Audi SQ7 TDI
V notranjosti štirikolesno gnanega TT RS-ja, ki v dolžino meri 4,19 metra, v širino 1,83 m in višino 1,34 m, mrgoli visoke tehnologije, a ohranja športni duh. ”Mati” vsega je Ekran od 12,3 inča (vključuje virtualni merilnik), ki ima cel kup info-zabavnega ”podmladka”. Ne gre spregledati niti športnega volana z zavolanski ušesi za ročno pretikanje in gumbom za zagon motorja in vozne dinamike. ”Šef” mehanike je Audi Drive Select, elektronika, ki omogoča izbiro treh prednastavljenih programov in možnost izbire pogona, motorja, volana, menjalnika in izpušne lopute po lastnem okusu. Luči so v tehniki LED (ob doplačilu so zadnje luči sploh prvič z matrično OLED tehnologijo pri serijskemu Audijevemu modelu).
Obe karoserijski različici Audi TT RS na evropska tla prihajata u jesen 2016. Cene zanju bo 66.400 (coupé) oziroma 69.200 (roadster) evrov.
Više informacija:
audi.si