fbpx

Postoje 3 vrste odraslih kinogledatelja i samo je jedan zdrav

Studija objavljena u Journal of Sexual Medicine otkrila je 3 tipa odraslih gledatelja kina, a samo je jedan bio zdrav.

Istraživači su unutra studije proučili 830 ljudi, samskih in v vezi. Povprašali so jih o njihovih navadah gledanja pornografije: kako kompulzivno jo gledajo, koliko njihova potreba po gledanju moti vsakdanje življenje in kakšne so njihovi čustveni odzivi ob gledanju (sram itd.). Prav tako so jih povprašali o zadovoljstvu s spolnim življenjem in o nagnjenosti k temu, da se mu izognejo.

Samo en tip gledalcev pornografije naj bi bil zdrav.
Samo en tip gledalcev pornografije naj bi bil zdrav.

In glede na rezultate, so ljudi razvrstili v naslednje tri skupine.

Rekreativni gledalci

To je edini tip gledalcev, ki se ga ima za zdravega. Imajo zadovoljivo spolno življenje, nizko obsedenost s spolnostjo, prav tako pa se le redko izogibajo spolnemu odnosu. Teh 75,5 odstotka gledalcev gleda pornografijo 24 minut na teden. Po navadi gre za ženske oziroma ljudi v razmerju.

Gledalci, ki so obsedeni s seksom

Ti ljudje gledajo pornografijo povprečno 110 minut na teden. To je tudi tip gledalcev, ki jo najpogosteje gleda sama. Največ je v tej skupini moških. To je skupina, ki je zaradi tega tudi v večji čustveni stiski, za dostop do teh filmov si intenzivno prizadeva, ima pa tudi najvišjo stopnjo kompulzivnosti.

Nekompulzivni gledalci v stiski

Če uporabljate pornografijo kot način ‘samozdravljenja’, ste morda v stiski oziroma nesrečni. Teh 12,7 odstotka gledalcev, ki spada v to kategorijo, po navadi ni zadovoljnih s svojim spolnim življenjem, seksu se izogiba, prav tako pa se pornografiji zelo težko upre. Na teden porabi približno 17 minut za gledanje filmov za odrasle, kar namiguje na to, da pogostost uporabe pornografije ni ključnega pomena za ljudi, ki jim je to počutje sramotno ali pa pri tem občutijo kakšno drugo čustveno stisko.

Kam pa spadate vi?
Kam pa spadate vi?

Više informacija

Više informacija:
jsm.jsexmed.org

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.