fbpx

Opel corsa: Opelov mališan na cesti s osmijehom na licu

Opel Corsa

Opel Corsu Slovencima ne treba dodatno predstavljati jer je već desetljećima jedan od najprodavanijih modela u C-segmentu, o čemu rječito govore i prodajne brojke. 1100 prosječno godišnje prodanih vozila velike su cipele u koje je peta generacija Corse tek ušla, a prema onome što smo vidjeli, moći će ih napuniti.

Novinka si s predhodnico deli le mere, vse ostalo je bilo skoraj dobesedno razvito na novi. Pri zunanji podobi lahko največ vzporednic potegnemo z nekoliko manjšim, a še bolj modnim adamom, po katerem je povzela predvsem izgled prednjega dela, vključno z moderno zašiljenimi in samosvoje oblikovanimi lučmi, med katerimi je maska motor z značilnim smejočim obrazom, ki ga “riše” kromirana aplikacija. Po novem lahko prednje luči svetijo v kombinaciji ksenonske in LED tehnike, slednje velja tudi za zadnje luči, ki tako kot celoten zadek vozila oblikovno pomenijo še največje stičišče s predhodnico.

Prednji dio potpuno je drugačiji od onog kod Corse četvrte generacije, a pažnju privlače moderna šiljasta svjetla i "nasmiješena" maska motora.
Prednji dio potpuno je drugačiji od onog kod Corse četvrte generacije, a pozornost privlače moderna šiljasta svjetla i "nasmiješena" hauba motora.

Tudi znotraj je veliko sorodnosti z manjšim bratcem – adamom, to pa je prineslo veliko modernejšo sredinsko konzolo, ki je, ne samo prijetnejša na pogled, ampak zahvaljujoč mehkejši plastiki tudi prijetnejša na otip. Glede prostora je zgodba podobna tisti pri predhodnici, še vedno sta na voljo izvedenki s tremi in petimi vrati, slednja zahteva 350 evrov doplačila. Volanski obroč je adamov, enako velja tudi za stikala klimatske naprave in še bolj kot to, sedem palčni zaslon sistem Intellilink, ki je občutljiv na dotik, prikazuje pa podatke navigacijske naprave, parkirne kamere (oboje, če ju ima) in omogoča skok na splet preko aplikacij ali povezljivost z različnimi pametnimi napravami.

Interijer je jednom riječju: pomlađen. Očekivano, mnoge trikove posuđuje od modernog Adama. Također će biti mnogo kombinacija boja, pri čemu kupac aplikacije u boji (na fotografiji crveno) može istu mijenjati po želji.
Interijer je jednom riječju: pomlađen. Očekivano, mnoge trikove posuđuje od modernog Adama. Također će biti mnogo kombinacija boja, pri čemu kupac aplikacije u boji (na fotografiji crveno) može istu mijenjati po želji.

Med novostmi pri opremi velja izpostaviti sistem oplovo oko druge generacije, ki poleg prepoznavanja prometnih znakov, po novem zmore tudi paziti na vozne pasove, in opazovati razdaljo vozil pred vami in opozarjati na možnost naleta. Nova pa sta tudi sistema “blind spot “in način “city”, ki ob pritisku na stikalo, še dodatno olajša vrtenje volanskega obroča. Poleg ogrevanih prednjih sedežev in volanskega obroča, pa si lahko kupec (prvič pri Oplu) omisli tudi ogrevano vetrobransko steklo.

Sada se između mjerača može prikazati mnogo više podataka. Čak i oni dobiveni iz sustava Opel Eye II. generacije ili jedan od mnogih novih sustava pomoći.
Sada se između mjerača može prikazati mnogo više podataka. Čak i oni dobiveni iz sustava Opel Eye II. generacije ili jedan od mnogih novih sustava pomoći.

Paleto motorjev sestavlja kar sedem motorjev, praktično vsi po vrsti pa so prenovljeni ali celo novi. Bencinske barve zastopajo agregati velikosti 1,0-, oziroma 1,4-litra, kjer manjši trivaljnik s pomočjo na novo razvitega turbo polnilnika zmore 66-, oziroma 85 kilovatov, večji brat pa v atmosferskih različicah 55-, oziroma 66 kW, v turbo različici pa 74 kW. Na dizelski strani najdemo še dve prenovljeni različici 1,3-litrskega CDTi, ki razvijeta enako moč kot pred prenovo in sicer 55-, oziroma 70 kilovatov, sta pa oba občutno čistejša, močnejši od obeh se tako ponaša s porabo le 3,2 litra na 100 km ali 89 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi pet stopenjski ročni, višje ko se pomikate po tabeli motorjev pa dobi še prestavno razmerje več. Kdor si ne želi ročnega pretikanja pa lahko poseže po novi šest stopenjski prestavni avtomatiki ali robotiziranem pet stopenjskem menjalniku.

Sa strane, corsa ima prepoznatljiv oblik, tako da promatrači znaju o kojem je modelu riječ.
Sa strane, corsa ima prepoznatljiv oblik, tako da promatrači znaju o kojem je modelu riječ.

Paketi opreme so štirje, že osnovni selection pa je za segment nadpovprečno bogat. Drugi po vrsti – enjoy, se ponaša tudi že s tempomatom in potovalnim računalnikom, color edition pa poleg barvitosti tako zunaj kot znotraj primakne še lita platišča in avtomatsko klimo. Od začetka tržne poti je na voljo tudi flex fix, za katerega želi uvoznik 500 eura.

ČITAJ VIŠE: City Video – Opel astra GTC 

Ceniki pokažejo, da se corsa v primerjavi s predhodnico ni dražila in v primerjavi s konkurenco pomeni ugodno razmerje med ceno in dobljenim. Cene se na bencinski strani pričnejo pri 10.090 evrih v kombinaciji s paketom opreme selection, za bolj zmogljivi motor je potrebno k temu prišteti še 400 evrov, za paket opreme enjoy pa 250 “zelencev”. Tako kot pred prenovo je v ponudbi tudi različica LPG, ki jo cenijo na 11.940 evrov, kdor prisega na dizel varčnost pa bo moral v žep seči po najmanj 13.840 evrih. Prvim kupcem ponujajo še za 1.300 evrov dodatne opreme, v zimskem času pa besplatno prednja ogrevana sedeža in volanski obroč. 

U anketi ispod - glasajte za automobilsku inovaciju godine - 2015
[total-poll id=138905]

Više informacija

Više informacija:
www.opel.si

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.