U Palmers trgovinama u centru Ljubljane i Zagreba ovih dana na policama čekaju neobični grudnjaci - grudnjaci s rakom dojke. Ovi grudnjaci upozoravaju žene na zastrašujuću statistiku bolesti i potiču na redovite preglede dojki.
Palmers, priznana dunajska blagovna znamka in največji ponudnik spodnjega perila v Evropi, že skoraj 100 let skrbi za lepoto ženskih prsi. Zdaj pa z inovativno izkušnjo ženske poziva, da poskrbijo tudi za njihovo zdravje. Te dni namreč v trgovini Zvezda v Ljubljani in obiskovalke trgovine na Ilici v Zagrebu preseneča z intimno izkušnjo z močnim sporočilom – ob pomerjanju priljubljenega modela modrca nič hudega sluteče stranke čaka neljubo presenečenje: zatipajo namreč bulo, ki jih za hip postavi v realno izkušnjo zatipanja rakava tvorbe.
ČITAJ VIŠE: 12 najiritantnijih problema s grudnjacima s kojima se sve žene mogu poistovjetiti
Vsaka ženska ob zatipani bulici najde sporočilo, ki jo spomni na ključno vlogo rednega samopregledovanja, kar lahko bistveno zmanjša grozljivo statistiko umrljivosti za rakom dojke. Napredna tehnologija žensko s približanjem mobilnega telefona na listek ob bulici nemudoma povede na spletno stran TheCancerBra.com, kjer najde vse pomembne informacije v zvezi s samopregledovanjem in nadaljnjimi koraki ob morebitnih spremembah dojk.
Više informacija:
thecancerbra.com