fbpx

Predavanje: Od zamisli do nagrade: tipografija

Aprila in maja bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odvijal cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Prvo srečanje bo namenjeno tipografiji, moderiral pa ga bo Tomato Košir, avtor številnih črkovnih vrst, mentor delavnice TipoRenesansa, član društva TipoBrda, pobudnik ...

Važna informacija
Kada?
Gdje?
Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Pot na Fužine 2, Ljubljana
Organizator
Facebook događaj
Ulaznica
besplatno

Aprila in maja bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odvijal cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Prvo srečanje bo namenjeno tipografiji, moderiral pa ga bo Tomato Košir, avtor številnih črkovnih vrst, mentor delavnice TipoRenesansa, član društva TipoBrda, pobudnik Festivala črk. Sodelovali bodo dobitniki Brumnovih nagrad – najvišjih nacionalnih strokovnih priznanj, ki jih mednarodna žirija podeljuje v okviru Bienala vidnih sporočil Slovenije: Aljaž Vindis, donedavna likovni urednik Tribune, na 5. bienalu vidnih sporočil Slovenije nagrajen za črkovno družino Tribunal, Samo Ačko, likovni urednik Dnevnika, dobitnik nagrade 4. bienala za družino črkovnih vrst BadNews, Matevž Medja, kreativni direktor in vodja oddelka za vizualne komunikacije agencije Gigodesign, nagrajenec 1. bienala za črkovno vrsto Cerdonis, Ermin Međedović, likovni urednik Dela, dobitnik Brumnove nagrade na 2. bienalu za družino črkovnih vrst Delo, tudi avtor družine črkovnih vrst Toti (uporablja jo časopis Večer).

V predavanjih in pogovoru bodo oblikovalci na različne način osvetlili področja tipografije, identitete in publikacij, ki so elementarne kategorije, katerih bit so (in še bodo) močno predrugačile nove tehnologije, ki jih uporabljajo oblikovalci in založniki. Razpravljali bodo o svojem delu, strokovnem in poslovnem okolju ter vsakodnevnih in prihodnjih delovnih izzivih.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.