Prema svim očekivanjima, novi Renault Megane RS još je agresivniji od svojih prethodnika, što i ne čudi jer ima sve više konkurencije. Novi RS je i dalje jedan od atraktivnijih "hot hatcheva", a vožnja njime sigurno će vam izmamiti osmijeh na lice.
Primerjava med ‘običajno’ različico Megana in R.S. niti ni preveč zapletena. Že na prvi pogled vas močno razlikujeta med seboj, saj je Renault Megane R.S. precej agresivniji, ne glede na to, s katerega zornega kota ga pogledamo. Poleg tega je širši in nižji, zaradi česar deluje še bolj športno in dinamično. Žive barve zunanjosti in 19-inčni kotači so tista, ki nam dajo v trenutku vedeti, da je pred nami resnično nekaj strupenega.
Notranjost je poudarjena s kontrastom med rdečo in črno barvo, površine, prekrite z alkantaro, pa pričajo o Meganovi športnosti. Udobno sedenje in oporo med dinamično vožnjo zagotavljajo školjkasti športni sedeži, od jeseni dalje pa si bo mogoče omisliti tudi športne sedeže podjetja Recaro. Med pametno tehnologijo, ki jo najdemo v novem Meganu R.S., lahko omenimo sistem 4CONTROL. Ta povečuje udobje in agilnost, saj pri zavijanju pomaga tudi par stražnjih kotača. Tu so seveda še R.S Monitor, za spremljanje in analizo vožnje in R.S. Race, ki Megana spusti z vajeti, iz izpušnih cevi pa zadoni agresiven napev.
Pod pokrovom Megana R.S boste našli 1,8 litara turbinski benzinski motor koji ima 280 konjskih snaga. V prihodu je še močnejša različica Renault Megane R.S. Trophy, koji će imati 300 konjskih snaga. Ob naročilu si lahko izberete 6-stupanjski ručni ili 6-stupanjski automatik menjalnik. Pri samodejnem menjalniku je na voljo še optimalno speljevanje z mesta oziroma “kontrola lansiranja“ in večstopenjsko prestavljanje navzdol. Tudi R.S. ponuja vse varnostne sisteme, ki jih boste našli v običajnih Meganih, če pa si želite še bolj športno vožnjo, si lahko za to omislite podvozje Cup, koji je za 10 % trše. Renault Megane R.S. je na voljo od 29.390 eura dalje.
Galerija slik – Renault Megane R.S.
Više informacija:
renault.si