fbpx

Brineta je obojila kosu u plavo i svi su je počeli drugačije tretirati

Blond vs. rjavolaska

Tretiramo li ljude drugačije na temelju njihove boje kose? Ako ste mislili da promjena boje kose ne mijenja način na koji vas drugi tretiraju, bili ste u krivu. Devin Lytle cijeli je život bila brineta. Zatim je obojila kosu u plavu i provela zanimljiv društveni eksperiment kako bi vidjela tretiraju li je ljudi zbog toga drugačije. Rezultat će vas iznenaditi!

Devin Lytle je celo življenje rjavolaska. Za društveni eksperiment pa si je lase pobarvala na blond, da bi ugotovila, ali bodo začeli ljudje nanjo gledati in ravnati kako drugače zdaj, ko je blondinka.

Ali blond barva las odpira več vrat? Toda za kakšno ceno?
Ali blond barva las odpira več vrat? Toda za kakšno ceno?

Eksperiment je obsegal tri faze – anketo, uporabo aplikacije za zmenke Kresivo in hojo po ulicah. Najprej je na ulici izvedla pregled. Naključni mimoidoči so v roke dobili obrazec s pridevniki in fotografijo Devin kot rjavolaske in svetlolaske. Obe fotografiji so morali opisati z do tremi besedami s seznama. Kot rjavolasko so jo videli kot resnobno, zadrgnjeno in umetniško, kot blondinki pa so ji pripisali naslednja atributa – radovedna in ljubka.

ČITAJ VIŠE: Škakljive i provokativne tetovaže, samo za one koji se usude

Sprememba barve las ni tako nedolžna kot se zdi.
Sprememba barve las ni tako nedolžna, kot se zdi.

V drugem testu je Devin ustvarila dva Tinder profila in srečo poskusila kot rjavolaska in blondinka. Kot rjavolaska je imela v istem časovnem obdobju 33 vzajemnih simpatij, kot blondinka pa kar 88. Zadnji del eksperimenta je bilo sprehajanje po ulicah. Čeprav je obakrat nosila povsem isto opravo, je kot blondinka pritegnila precej več pogledov, trikrat pa so ji moški celo zažvižgali. S tem se je potrdilo, da na blondinke gledamo drugače kot na druge. Ko se torej odločate za spremembo barve las, pomislite, ali je vredno.

NE PROPUSTITE: Podarjamo superge Salomon X-Scream Flare GTX®

Družbeni eksperiment z barvo las:

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.