fbpx

Krajnje neobične stvari koje se ponegdje smatraju privlačnima

Monoobrv

Ideali ljepote povezani su s našom kulturom, što znači da su ideje o tome što je zavodljivo vrlo različite. Sastavili smo popis krajnje neobičnih stvari koje se izbjegavaju u našoj kulturi, ali su drugdje ideal ljepote.

Kakšne nenavadne stvari ponekod veljajo za simbol lepote?

Krivi zobje (Japonska)

Na zahodu častimo ravne zobe, poravnane v nesporno naravnano črto. Na Japonskem pa je zgodba popolnoma drugačna. Krivi zobje ali po njihovo yaeba so pravi lepotni ideal. Mnoga dekleta obiskujejo zobozdravnika, ki jim pomaga zobe postaviti v želeno formacijo.

Debelost (Mavretanija)

V Mavretaniji morajo biti dekleta obilnejša.
V Mavretaniji morajo biti dekleta obilnejša.

V Mavretaniji fitnes zvezde ne bi imele nobene možnosti dobiti moškega. Debelost je tam namreč kraljica lepotnih idealov. Mnogi starši svoja dekleta pošljejo v posebne kampe, kjer pojejo do 16.000 kalorij na dan.

Svetla polt (Kitajska, Tajska)

Na Kitajskem in Tajskem svetla polt velja za resničen ideal lepote.
Na Kitajskem in Tajskem svetla polt velja za resničen ideal lepote.

Na Kitajskem in Tajskem svetla polt velja za resničen ideal lepote. Mnogi so s tem tako obsedeni, da na plaži zakrijejo vsak milimeter svojega telesa, vključno z obrazom. Malo nepriročen lepoten ideal, glede na visoko količino sončnih dni v teh dveh državah.

Dolg vrat (Burma)

Ena izmed regij v vzhodni Burmi se je v preteklosti imenovala “država ženskih žiraf”.  Ime se nanaša na pleme Kayan, kjer si ženske umetno podaljšujejo vrat. Bolj kot ima ženska dolg vrat, lepša naj bi bila.

Ženske si vrat umetno podaljšujejo s posebnimi obroči.
Ženske si vrat umetno podaljšujejo s posebnimi obroči.

Monoobrv (Tadžikistan)

V določenih regijah Tadžikistana je monoobrv znak lepote. Dekleta, ki jih narava ni obdarila s tem veseljem, si monoobrv preprosto narišejo.

Monoobrv
Monoobrv

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.