Ribrand je slovenski brend održivih drvenih proizvoda, rezultat suradnje dizajnerskog studija Mashoni i Rukotvorskog centra Ribnica. Riječ je o inspirativnom preplitanju tradicije i modernog dizajna, pri čemu su dizajneri inspirirani Ribniškom dolinom, poznatom po bogatoj baštini u proizvodnji domaće suhe robe.
Ribrand je blagovna znamka z zgodbo. Ta se je začela na pobudo oblikovalca Janeza Mesariča, ki v Rokodelskem centru Ribnica poučuje industrijsko oblikovanje. Janez Mesarič je uveljavljen slovenski industrijski oblikovalec, čigar predniki izvirajo in Ribnice. Odraščal je obkrožen s kulturo izdelovanja suhe robe, v kateri je že dlje časa videl potencial za oblikovanje sodobnejše serije lesenih izdelkov. Celovito realizacijo projekta je omogočil njegov oblikovalski studio Mashoni, ki je združil moči z Rokodelskim centrom.
Ime Ribrand je skovanka besed Ribnica in “brand”, v prevodu blagovna znamka. Izgovarja se kot “rebrand”, kar pomeni prenovo nečesa, kar že obstaja. Natanko to so pri oblikovalskem studiu Mashoni želeli doseči: oplemenititi ribniško dediščino izdelovanja lesenih izdelkov z novim, sodobnim pristopom. Tradiciji, ki velja za “staro”, so vdahnili novo življenje in jo preoblikovali v povsem novo zgodbo.
Ribrand je sinonim za domiselne, nekonvencionalne in uporabne lesene izdelke. Izdelke z dušo, ki so preprosti in mikavni ter dosledno izdelani. Ker je les živ material, rad ubere svojo pot. Prav zato bodo izdelki Ribrand skozi čas postali posebni in samosvoji oziroma samo naši.