fbpx

Zbogom, gole djevojke! U ožujku 2016. Playboy magazin ukida aktove!

Playboy bo pomahal v slovo golim fotografijam

U magazinu Playboy ukidaju svoj zaštitni znak - gole žene. Važnu odluku najavio je sam otac Playboya Hugh Hefner, kojemu je ideju donio jedan od odgovornih urednika Cory Jones, među muškarcima vjerojatno najomraženiji čovjek na svijetu. Odluka stupa na snagu u ožujku 2016. Ne brinite, djevojke će ostati provokativne i seksi, samo što više neće biti gole. Reže li ovaj Playboy granu na kojoj sjedi? Je li Playboy uopće Playboy bez golih djevojaka?

Revija Playboy, ki izhaja od leta 1953, z marcem 2016 prvič v zgodovini ukinja gola dekleta. S pojavom golih fotografij na spletu se je namreč izgubila vrednost tovrstnih fotografij, saj niso več vroče blago kot so bile nekoč. Splet je tudi kriv, da je število izvodov drastično upadlo. V zlatih časih kot so bila 70. leta je Playboy natisnil tudi 5,6 milijona izvodov, danes pa se je številka stopila na 800 tisoč. Kljub temu gre reviji Playboy relativno dobro, saj je večina podobnih vročih tiskanih medijev medtem že potonila, tudi številne najbolj znane revije pa bolj kot ne zgolj še vegetirajo.

ČITAJ VIŠE: Fotograf je uklonio pametne telefone s fotografija kako bi pokazao koliko smo opsjednuti njima

Revija Playboy bo z marcem goloti pomahala v slovo.
Revija Playboy bo z marcem goloti pomahala v slovo.

Z ukinitvijo golih fotografij se zapira ”gola” doba, ki jo je odprla naslovnica z Marilyn Monroe, a razgaljene ženske v erotičnih pozah v Playboyu ostajajo. Gre za pomembno odločitev, s prenovo pa se Playboy, ki je pred desetletji rušil tabuje, prilagaja 21. stoletju, kjer pornografske revije nimajo več komercialne vrednosti in moči šokiranja. Si s tem Playboy žaga vejo na kateri sedi? Če odstranijo goloto, kaj sploh še ostane?

Hugh Hefner se odpoveduje tistemu, kar mu je prineslo denar in večno slavo. Se je s tem ustrelil v nogo?
Hugh Hefner se odpoveduje tistemu, kar mu je prineslo denar in večno slavo. Se je s tem ustrelil v nogo?

Prva izdaja Playboya:

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.