Ruski dizajner proizvoda Neretin Stas razvio je inovativan koncept interaktivnog pakiranja za svoju liniju proizvoda za njegu kože Naked kao dio svoje obuke. „Gole“ tube i bočice, koje svojim ružičastim i zaobljenim izgledom podsjećaju na dijelove ljudskog tijela, nisu bile samo ljudske, već su bile prožete i osjećajem srama i utjehe, jer proizvodi, koji su izvorno svijetle boje, postaju jarko crveni na dodir. Vjerojatno im se to sviđa...
Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.
Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.
ČITAJ VIŠE: Yann Rabanier: Prekrasni portreti slavnih
Više informacija:
www.behance.net