Svi smo imali osjećaj da nas roditelji posramljuju. Ali nakon ove nove božićne reklame, žudjet ćete doživjeti još ovih lijepih trenutaka. Zašto? Jer neke stvari shvatimo tek kad i sami postanemo roditelji.
Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, priča priču o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.
V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.