fbpx

Ova simpatična božićna reklama dokazuje da neke stvari ne razumijemo dok ne postanemo roditelji

Svi smo imali osjećaj da nas roditelji posramljuju. Ali nakon ove nove božićne reklame, žudjet ćete doživjeti još ovih lijepih trenutaka. Zašto? Jer neke stvari shvatimo tek kad i sami postanemo roditelji.

Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, priča priču o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.

Šele ko postane sam oče, lahko zares razume.
Šele ko postane sam oče, lahko zares razume.

V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.