Coca-Cola dobiva nov, poenoten videz. Preobleke bo deležna tako embalaža slovitih stekleničk embalaža plastenk in pločevink. Gre za zadnjo fazo v strategiji poenotenja blagovne znamke, s katero bodo njihove različne pijače dobile enoten videz, seveda pa jih bomo med seboj vseeno še vedno zlahka ločili. Od leta 1982, ko je Coca-Cola poleg klasične Coca-Cole na prodajne police poslala njene izpeljanke (sprva Diet Coke, sledile so Coke Zero in Coke Life), so imele namreč vse pijače samosvoj dizajn, od zdaj pa bodo vse govorile isti oblikovalski jezik. Povezovalni element bo rdeči disk.
Koka kola, najbolj priljubljena in najbolj prodajana brezalkoholna pijača v zgodovini, bo že kmalu videti drugače. Slovita znamka brezalkoholnih gaziranih pijač je v sklepni fazi poenotenja blagovne znamke predstavila spremenjeni videz embalaž. Če je do zdaj vsako pijačo (beri: Coca-Colo, Diet Coke, Coke Zero in Coke Life) krasila drugačna vizualna podoba, bodo od zdaj vse govorile isti oblikovalski jezik.
Njihove embalaže se bodo kakopak še naprej razlikovale, skupni imenovalec pa bo rdeči polkrog oz. disk. Kot pravi direktor marketinga pri Coca-Coli, je embalaža njihovo najbolj vidno in vredno premoženje, James Sommerville, podpredsednik oblikovalskega oddelka, pa dodaja, da so ”potrebovali vizualni element, ki bo poenotil portfoljo”. Našli so ga v dizajnu iz 30. let prejšnjega stoletja, ki so ga v štiridesetih v trgovinah uporabljali kot oznako, da se tam prodaja Coca-Cola (prvič so ga znova uporabili na koncu spodnjega oglasa).
ČITAJ VIŠE: Moleskine x Coca-Cola: dizajnerska posveta 100. obljetnici legendarne boce
Enotno vizualno podobo bodo uporabili tako na pločevinkah kot steklenicah in plastenkah. Svežo ”kolekcijo oblačil” bo na modnih brveh (beri: prodajnih policah) Coca-Cola prvič predstavila prvi teden svibnja 2016, a zaenkrat zgolj v Mehiki, kjer so novi dizajn embalaže tudi razkrili javnosti. Na druge trge jih bo naplavilo konec leta oz. leta 2017. Tedaj naj bi prestopile tudi prag Slovenije.
Više informacija:
coca-cola.si