Coca-Cola dobiva novi, ujedinjeni izgled. Ambalaža njezinih poznatih boca, flaša i limenki dobit će preobrazbu. Ovo je završna faza strategije ujedinjenja brenda, koja će njihovim različitim pićima dati ujedinjen izgled, ali naravno da ćemo ih i dalje moći lako razlikovati jedno od drugoga. Od 1982. godine, kada je Coca-Cola, uz klasičnu Coca-Colu (prvo Diet Coke, a zatim Coke Zero i Coke Life), na police poslala i svoje derivate, sva pića imala su svoj jedinstveni dizajn, ali od sada će sva govoriti istim dizajnerskim jezikom. Ujedinjujući element bit će crveni disk.
Koka kola, najbolj priljubljena in najbolj prodajana brezalkoholna pijača v zgodovini, bo že kmalu videti drugače. Slovita znamka brezalkoholnih gaziranih pijač je v sklepni fazi poenotenja blagovne znamke predstavila spremenjeni videz embalaž. Če je do zdaj vsako pijačo (beri: Coca-Colo, Diet Coke, Coke Zero in Coke Life) krasila drugačna vizualna podoba, bodo od zdaj vse govorile isti oblikovalski jezik.
Njihove embalaže se bodo kakopak še naprej razlikovale, skupni imenovalec pa bo rdeči polkrog oz. disk. Kot pravi direktor marketinga pri Coca-Coli, je embalaža njihovo najbolj vidno in vredno premoženje, James Sommerville, podpredsednik oblikovalskega oddelka, pa dodaja, da so ”potrebovali vizualni element, ki bo poenotil portfoljo”. Našli so ga v dizajnu iz 30. let prejšnjega stoletja, ki so ga v štiridesetih v trgovinah uporabljali kot oznako, da se tam prodaja Coca-Cola (prvič so ga znova uporabili na koncu spodnjega oglasa).
ČITAJ VIŠE: Moleskine x Coca-Cola: dizajnerska posveta 100. obljetnici legendarne boce
Enotno vizualno podobo bodo uporabili tako na pločevinkah kot steklenicah in plastenkah. Svežo ”kolekcijo oblačil” bo na modnih brveh (beri: prodajnih policah) Coca-Cola prvič predstavila prvi teden svibnja 2016, a zaenkrat zgolj v Mehiki, kjer so novi dizajn embalaže tudi razkrili javnosti. Na druge trge jih bo naplavilo konec leta oz. leta 2017. Tedaj naj bi prestopile tudi prag Slovenije.
Više informacija:
coca-cola.si