fbpx

Tesla Model S P100D: najbrži serijski automobil na svijetu s potrošnjom goriva

Tesla Model S P100D

Novi Tesla Model S P100D može se pohvaliti boljim ubrzanjem od Ferrarija i Porschea! Američki proizvođač električnih automobila Tesla Motors ponovno je nadmašio sam sebe. Model S opremljen je novom baterijom kapaciteta 100 kilovatsati koja omogućuje ne samo ubrzanje od nula do 100 km/h za samo 2,5 sekunde, već i autonomiju između 506 i 611 kilometara. U praksi to znači da nas prevozi od Ljubljane do Beča ili Milana bez punjenja između. Do sada niti jedan električni automobil nije mogao toliko napuniti.

Tesla Motors je razkrila podrobnosti nove različice modela S z oznako P100D. Tesla Model S P100D se ponaša z novo, zmogljivejšo baterijo (100 kWh), ki jo je dobil tudi Teslin križanec Model X (Model X P100D). Nova modela s funkcijo Ludicrous (ta omogoča boljši pospešek) od 0 do 100 km/h pospešita v pičle 2,5 sekunde oz. 2,9 sekunde.

Tesla Model S ima novo, 100 kWh baterijo.
Tesla Model S ima novo, 100 kWh baterijo.

To Teslo Model S P100D uvršča na tretje oz. četrto mesto v pospešku med serijskimi avtomobili, če mednje štejemo superšportnika Ferrari La Ferrari i Porsche 918 Spyder ter maloserijsko električno pošast Rimac Concept One. Zato pa za sabo pusti tako veliko ime, kot je McLaren F1! Ob tem velja dodati, da je od vseh skoraj desetkrat cenejši (Ferrari LaFerrari na primer stane 1,4 milijona ameriških dolarjev, Porsche 918 Spyder pa 845 dolarskih tisočakov). Zanj bo treba onkraj luže odšteti približno 120 tisoč evrov. Nova baterija sicer ni namenjene le novim avtomobilom, omislili si jo bodo lahko tudi lastniki različice P90D Ludricous (nadgradnja stane 20 tisoč ameriških dolarjev) in ti, ki na svojo Teslo še čakajo (ob doplačilu desetih tisočakov).

ČITAJ VIŠE: Novi Tesla Model S: Model S po prvi put "u haubi".

Novo baterijo dobiva tudi Tesla Model X.
Novo baterijo dobiva tudi Tesla Model X.

Nove baterije so za 40 kilovatnih ur zmogljivejše od osnovnih različic (60 kWh) in 10 več od zdajšnje najzmogljivejše različice baterije. Vse ostalo pri obeh modelih ostaja enako. Nedotaknjen je ostal pogon na četiri kotača, prav tako moč elektromotorja, nič se ni skrčila niti potniška kabina, ”škode” pa ni utrpel niti prostor za prtljagu.

Više informacija

Više informacija:
tesla.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.