fbpx

Novo na tržištu: Hyundai i20 – više prostora i sadržaja

Hyundai je već nekoliko godina "veliki igrač" na europskom tržištu, a sudeći prema novom i20, njegov put se i dalje penje. Novi model koji se prije zvao Getz predstavljao je puno osrednji i prosječniji model. B-segmenta, dizajnerski je svjetlosnim godinama ispred svog prethodnika, ali istovremeno nudi i konkretniji sadržaj.

Oblikovno vzporednic z modelom, ki je pravkar odšel v pokoj, ne gre iskati, saj jih skoraj dobesedno ni. Pri novem hyundaiju i20 je bilo prav vse skonstruirano in oblikovano na novo, oblik to je izredno moderna in nakazuje oblikovne smernice te znamke v prihodnje.

Dizajn novog i20 izgleda puno odraslije i zapravo djeluje kao da stojite ispred automobila većeg (odnosno C-) segmenta.
Dizajn novog i20 izgleda puno odraslije i zapravo djeluje kao da stojite ispred automobila većeg (odnosno C-) segmenta.

Prednji del riše veliko ostrejše poteze, luči se skupaj z motorno masko veliko modernejše, piko na i pomenijo LED dnevna svjetla in smerokazi v stranskih ogledalih v isti tehniki. Na boku so poteze čopiča podobno ostre kot spredaj, veliko posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavlja C-stebriček, koji je odet v klavirsko črnino, zaradi katerega daje vtis plavajoče strehe, obenem pa bok vozila deluje še veliko elegantnejši in daje pridih višjega cenovnega razreda ali segmentov.

Unutrašnjost je potpuno redizajnirana, a i osjećaji u vožnji su bolji, iako je (odnosno povrh toga) upravljač izdašno ojačan za gradsku vožnju, a manevriranje je dječja igra.
Unutrašnjost je potpuno redizajnirana, a i osjećaji u vožnji su bolji, iako je (odnosno povrh toga) upravljač izdašno ojačan za gradsku vožnju, a manevriranje je dječja igra.

Zaradi ostrejših linij deluje avto veliko bolj odraslo in dobro skriva, da se je v vse smeri (z izjemo višine) nekoliko potegnil. Meter tako pokaže 40 mm več v dolžino, 24- v širino in 45 milimetrski prirastek pri medosni razdalji. V višino pa ga je kot rečeno manj za 16 mm. Znotraj to pomeni nadpovprečno prostorno potniško kabino, ki presega meje B-segmenta tudi ko je govora o prostoru za noge v drugi vrsti, enako pa velja za deblo, ki v osnovi meri 326- (prej 295 l) enostavno pa ga je mogoče povečevati vse do 1.042 litrov.

Prtljažnik od 326 do 1.042 litre gotovo prelazi okvire klase, jer ga se ne bi branio niti predstavnik C-segmenta. Ali otvor je dosta uzak i visok.
Prtljažnik od 326 do 1.042 litre gotovo prelazi okvire klase, jer ga se ne bi branio niti predstavnik C-segmenta. Ali otvor je dosta uzak i visok.

Tudi znotraj so se oblikovalci odločili zgodbo pisati povsem na novo in rezultat tega je moderna središnja konzola, ki je skupaj z oblazinjenjem sedežev na voljo v štirih drugačiji barvnih odtenkih, armaturka je nekoliko asimetrična in obrnjena proti vozniku, materiali in končna izdelava pa sta vsaj za razred boljša kot prej. Korak naprej je bil narejen tudi na področju opreme in napredne tehnike, saj si je po novem tudi pri i20 mogoče omisliti opremo, ki je bila prej rezervirana za večje hyundaijeve modele. Med takšno sodijo: ogrevan volanski obroč, veliko električno pomično panoramsko okno z zastorom, sedem palčni osrednji zaslon občutljiv na dotik, sistem za zaznavo voznega pasu LDWS, itd.

U najbolje opremljenim izvedbama, veliki panoramski krov prostire se iznad putničke kabine, što je jedinstveno u ovom segmentu.
U najbolje opremljenim izvedbama, veliki panoramski krov prostire se iznad putničke kabine, što je jedinstveno u ovom segmentu.

Osnovni opremski paketi so štirje, že osnovni pa ponuja vse najnujnejše (klimo, audio napravo, priključke AUX, USB, senzor tlaka v pnevmatikah) in še kakšen “cukrček” v obliki   sistem za pomoč pri speljevanju v klanec – HAC in žarometov s funkcijo “follow me home”. Višje po opremski tabeli, ko plezamo, pa v opremo preidejo tudi LED dnevne luči, vzvratna kamera ter prej omenjeni: ogrevan volanski obroč veliko panoramsko okno in sistem LDWS. Komur tudi to ni dovolj se lahko odloči tudi za usnje in tovarniško navigacijo.

Čak i promatran s boka i straga, novi i20 izgleda puno zrelije i veće nego što zapravo jest.
Čak i promatran s boka i straga, novi i20 izgleda puno zrelije i veće nego što zapravo jest.

Pri motorjih je po novem na voljo pet motorjev (trije bencinski in dva dizelska) z razponom moči od 55 – 74 kW, proti koncu leta pa bo ponudbo obogatil še prvi bencinski turbo motor pri tej znamki, v obliki 1,0-litrskega T-GDI, ki bo razvijal 88 kW in 170 Nm. Menjalnik je le pri osnovnem bencinarju (1,25i) pet stopenjski ročni, pri vseh ostalih pa ima prestavno razmerje več. Pri 1,4-litrskem bencinarju si proti doplačilu 1.430 lahko stranka omisli tudi prestavno avtomatiko.

ČITAJ VIŠE: Hyundai i20 – gradsko dijete s ambicijom da bude više od toga

Cijene početi u 11.970 evrih na bencinski in 13.970 evrih na dizelski strani, trenutno pa vam na cene po ceniku pri vseh različicah priznajo še dodatnih 1.200 popusta plus petletno garancijo brez omejitve km.

U anketi ispod - glasajte za automobilsku inovaciju godine - 2015
[total-poll id=138905]

Više informacija

Više informacija o modelu:
www.hyundai.si/novi_hyundai_i20

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.