Kunete li i dalje u tamne, jednobojne i nikako bijele čarape? Možda je vrijeme za preispitivanje. Istraživanja pokazuju da su ljudi koji nose šarene čarape s uzorkom uspješniji, sposobniji i popularniji.
Ekscentrični vzorci ali barve na nogavicah kažejo, da gre za nekonformista, kar pomeni, da je to nekdo, ki ne čuti, da bi se moral držati dolgočasnih standardov.
Raziskovalci na Harvard Business School so leta 2013 izvedli studija, kjer so poskušali ugotoviti, kako nekonformistično vedenje vpliva na mnenje ljudi. V študiji, ki so jo poimenovali ‘Učinek rdečih superg’, so prišli do naslednjih ugotovitev: ljudje povezujejo višji status in sposobnosti z nekonformističnim vedenjem. Z drugimi besedami: ljudje menimo, da so ljudje z neobičajnim videzom in ekscentričnim vedenjem kompetentnejši in uspešnejši.
ČITAJ VIŠE: PARI, KI SE ŽLIČKAJO, IMAJO BOLJŠE RAZMERJE
Da so pisane nogavice trenutno zares priljubljene, kaže tudi uspeh švedske blagovne znamke Sretne čarape, kjer najdemo barvite in nenavadne nogavice. Njihovi izdelki se prodajajo v 90 državah, v letu 2016 pa je imela družba prihodek v višini približno 99 milijonov evrov.
Kljub svoji priljubljenosti so takšne nogavice še vedno znak individualnosti. Obstajajo namreč različni vzorci in barve, ki veliko razkrivajo tudi o naši osebnosti, hobijih in željah. In znanost potrjuje, da je drugim ljudem to všeč.