fbpx

Ovo je 10 najskupljih kozmetičkih brendova na svijetu

Kozmetika Chanel.

Žene uvijek provode puno vremena dotjerujući se, za muškarce. Koristimo hrpu proizvoda koji ističu našu prirodnu ljepotu. I to je prvi razlog zašto su kozmetički proizvodi ugledali svjetlo dana. Kad smo već kod kozmetičkih proizvoda, znate li koji su trenutno najskuplji kozmetički brendovi? Nisu svi brendovi čak ni super poznati, ali očito su pravi dragulj. Predstavljamo vam najskuplje brendove kozmetičkih proizvoda, koji su ujedno i najbolja svjetska šminka, trenutno dostupna. PS: Članak je nezaobilazan za žene, ali neće škoditi ni muškarcima da ga prelete – pogotovo ako traže poklon.

10. Smashbox

Kozmetična blagovna znamka Smashbox je nastala v fotografskem ateljeju Smashbox Studios, za njen nastanek pa sta odgovorna brata Dean in Davis Factor. Ko je leta 2010 znamko prevzela Estée Lauder, so pričakovali neljube spremembe, a blagovna znamka je ostala enaka in iz dneva v dan samo še raste.
Smashbox se osredotoča na šminke in kozmetične izdelke za oči, še posebej na senčila za veke. Svojo ceno dosega zaradi skrite sestavine v olju, ki ga dajejo v njihove kozmetične izdelke. Znamko obožujejo tudi slavni, za to pa je kriva predvsem ena lastnost – Smashbox namreč naredi in pušča kožo čisto.
www.smashbox.com

Kozmetika Smashbox.
Kozmetika Smashbox.

9. Nu Skin

Blagovna znamka Nu Skin je bila ustanovljena leta 1984 v zvezni državi Utah, specializirana pa je za ohranjanje mladostne kože. V kozmetičnih izdelkih se namreč uporablja visoka raven antioksidantov, zaradi česar je Nu Skin ena izmed najpomembnejših lepotnih industrij na svetu, ki se bojuje proti starostnim spremembam. Večina njenih izdelkov je brez dišav, nekateri pa izpolnjujejo posebne zahteve, na primer zaščitna krema za sonce (zaradi količine zaščite pred UVA-žarki).
www.nuskin.com

Kozmetika Nu Skin.
Kozmetika Nu Skin.

8. Oriflame

Gotovo smo že vsi slišali za Oriflame. In skoraj si upamo trditi, da smo tudi že vsi preizkusili kakšen njihov izdelek. Oriflame je namreč znana kozmetična znamka, za to pa je zaslužna predvsem njena kakovost. Cene izdelkov so namreč v neposrednem ravnovesju s kakovostjo, in to je tisto, kar je Oriflame dvignilo na trenutni položaj.
Znamka, ki sta jo leta 1967 ustanovila brata Jochnick iz Švedske, je iz dneva v dan bolj priljubljena in ima več kupcev. Za svoje ugodne izdelke uporablja namreč samo posebne in visokokakovostne sestavine.
si.oriflame.com

Kozmetika Oriflame.
Kozmetika Oriflame.

7. Elizabeth Arden

Vse od leta 1910, ko je znamka Elizabeth Arden začela dobavo lepotnih izdelkov, je rasla in rasla. Elizabeth Arden, ki je verjela v lepoto žensk, je bila ena izmed prvih, ki je odprla spa na Peti aveniji v New Yorku, in tako je kozmetična znamka postala prva svetovna lepotna blagovna znamka. Ženska, ki je trdno verjela tudi v to, da mora ženska za lepoto najprej doseči zdravje, je ženske, ki so služile v vojski, redno oskrbovala z lepotnimi izdelki visoke kakovosti, leta 1964 pa je postala ena izmed prvih žensk, ki je prišla na naslovnico Time Magazina.
www.elizabetharden.com

Kozmetika Elizabeth Arden.
Kozmetika Elizabeth Arden.

6. Artistry

Artistry je blagovna znamka za nego kože in kozmetiko, ki je znana v 108 državah in ozemljih po svetu. Za njo stoji ustvarjalen par – mož in žena – katerega izdelki temeljijo zgolj na znanosti in nutricistiki.
Znamka Artistry vsebuje nekatere najdražje izdelke za nego kože, za njihovo izdelavo pa uporabljajo nenavadno sadje iz Afrike in rastline iz Sredozemlja. Leta 2008 je obraz znamke postala igralka Sandra Bullock in nobene potrebe ni, da bi omenili, da gre za prestižno znamko, ki zna kupcu koristiti predvsem na dolgi rok.
www.artistry.com

Kozmetika Artistry.
Kozmetika Artistry.

ČITAJ VIŠE: H&M s novom beauty linijom kozmetike i kozmetičkih dodataka

5. Estée Lauder

Lepotna znamka, ki je svojo pot začela leta 1946 v New Yorku, je mati nekaterih najboljših kozmetičnih izdelkov, ki so trenutno na trgu. To je znamka, za katero se zdi, da svojih kupcev še nikoli ni pustila na cedilu. Svojo mrežo kupcev je razširila, ko je leta 1976 uvedla še linijo za moške in tako postala prva znamka, ki je v svoj lepotni režim vključila tudi močnejši spol. To je znamka, ki jo ljubijo tudi zvezdniki, in nekatere med njimi smo tako lahko opazili v reklamah za Estée Lauder.
www.esteelauder.com

Kozmetika Estée Lauder.
Kozmetika Estée Lauder.

4. MAC Cosmetics

Kozmetična znamka MAC Cosmetics, ki sta jo leta 1984 v Torontu ustanovila Frank Toskan in Frank Angelo, je ena izmed najdragocenejših kozmetičnih blagovnih znamk na svetu. Sprva so bili njeni izdelki namenjeni vizažistom, danes so na voljo vsem. Ti izdelki resda niso poceni, njihov uspeh pa se pripisuje kompleksnim linijam, preprostim za uporabo, ki zagotavljajo popolno preobrazbo.
www.maccosmetics.com

Kozmetika MAC Cosmetics.
Kozmetika MAC Cosmetics.

3. L’Oréal

L’Oréal je eno izmed največjih kozmetičnih podjetij na svetu in ima svoj sedež v Franciji. Celotna sredstva podjetja se vrednotijo na več kot 28 milijard evrov, znamka pa je ena izmed najdražjih kozmetičnih blagovnih znamk na svetu. Njenih več kot 72 tisoč zaposlenih dela noč in dan, da nas lahko razveseljujejo s svojimi najboljšimi izdelki.
www.lorealparis.si

Kozmetika L'Oreal.
Kozmetika L’Oreal.

2. Mary Kay

To je znamka, ki za svojo varnost in kakovost letno nameni ogromne vsote denarja. Leta 1963 jo je ustanovila Mary Kay Ash iz Teksasa, njeni zastopniki ali lepotni svetovalci pa so usposobljeni, da nam ponudijo najboljše nasvete o kozmetičnih izdelkih. To je znamka, ki ima trenutno na trgu nekatere od najboljših izdelkov iz sveta lepotne nege.
www.marykay.com

Kozmetika Mary Kay.
Kozmetika Mary Kay.

1. Chanel

Znamka gotovo ni neznana. Gotovo smo se že srečali z njenimi izdelki, pa ne samo z ličili ali dišavami, temveč tudi z oblačili in drugimi dobrotami, ki jih ponuja. Od leta 1909 Chanel ženskam po svetu s svojimi dragimi izdelki zagotavlja brezčasen slog in eleganco. In očitno to počne zelo dobro, saj je to najdražja kozmetična blagovna znamka na svetu!
www.chanel.com

Kozmetika Chanel.
Kozmetika Chanel.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.