Coca-Cola, ikona pop kulture, letos praznuje že 100 let, zato si je znamka, ki je postala muza oblikovanja, ponovno dala duška in skupaj s Trussardijem pripravila omejeno serijo pločevink in steklenic, ki odsevajo prestiž omenjene italijanske modne blagovne znamke. Gre za serijo štirih različnih dizajnov, kjer še posebej izstopa zlata pločevinka s teksturo kuščarjeve kože. Embalaža bo debitirala na Expu Milano 2015, ki se prične 29. junija 2015, kmalu za tem pa naj bi zavila tudi na prodajne police.
Ove godine Koka kola slavi 100 godina. Medtem ko se je na svojstven način že poklonila svoji znameniti steklenički Contour, je zdaj svojo slavno embalažo poslala na stilsko preobrazbo k prestižni modni blagovni znamki Trussardi. Omejena serija priložnostnih pločevink in steklenic bo na voljo v velikosti 250 ml in 1,5 litra.
ČITAJ VIŠE: Zajedno: Coca-Cola i 100 godina njezine poznate Contour boce
V preteklosti je podobno čast kot Trussardija doletela tudi modne guruje kot so Roberto Cavalli, Franco Moschino in Marc Jacobs, ki so prav tako oblekli Coca-Colo.