fbpx

Umjetnik je zamijenio ženske i muške uloge u vintage reklamama kako bi pokazao koliko su one zapravo apsurdne

U posljednje vrijeme moguće je uočiti sve više gađenja nad stereotipima o ženama. Potonji se uglavnom u medijima predstavljaju kao seksualni objekt, no u prošlosti su uglavnom smatrani simbolom rada u kuhinji.

Eli Rezkallah je 31-letni umetniški fotograf, ki je nedavno predstavil serijo fotografij z naslovom “In a Parallel Universe”. Ta je sestavljena iz posodobljenih različic seksističnih oglasov, ustvarjenih v 50. letih 20. stoletja. Kot boste lahko opazili v galeriji, je v oglasih moške postavil v položaj žensk.

Eli je pojasnil, da je idejo za svoj projekt dobil, ko je na zahvalni dan obiskal svojo družino v New Jerseyju. Prisluhnil je pogovoru moških sorodnikov, ki so menili, da se ženske najbolje znajdejo v kuhinji, pri skrbi za otroke in opravljanju ‘ženskih obveznosti’. Čeprav je vedel, da veliko moških dandanes ni enakega mnenja, pa je bil presenečen, da mnogi še vedno niso opustili takšne miselnosti.

Čeprav so bili oglasi, ki jih je preoblikoval, izdani pred približno 60 leti, pa je njihov vpliv očitno še vedno prisoten. Zato se je odločil, da ljudem ponudi nekoliko drugačno sliko sveta.

Umetnik libanonskih korenin upa, da bodo ljudje, ki so še vedno ujeti v zmotnem prepričanju, naposled le sprejeli, da je stereotipizacija žensk neupravičena.

Galerija – Kaj se zgodi, če moški v oglasih prevzamejo vloge žensk?

Više informacija

Više informacija:
elirezkallah.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.