fbpx

S genijalnim pakiranjem ova je tvrtka smanjila štetu pri slanju za čak 80 %

Zaradi genialne embalaže je to podjetje znižalo poškodbe pri dostavi njihovih koles za kar 80 %.

Za razliku od divova raznih industrija, startupi se ne mogu osloniti na obilje sredstava, pa svoje prilike moraju tražiti drugdje. Tajna uspjeha često leži u inovativnom pristupu.

Nizozemska tvrtka VanMoof, koji se bavi proizvodnjo električnih in pametnih koles, se je do nedavnega soočalo s težavnim problemom – njihovi izdelki, vredni več tisoč evrov, so med dostavo velikokrat staknili ozljede, kar se je odrazilo v izgubljenem dobičku.

Mnogi bi pričakovali, da bo VanMoof začel uporabljati močnejše in bolj trpežne škatle, a se je proizvajalec koles odločil, da preizkusi mnogo bolj elegantno in cenejšo idejo.

Inovativnost ne pozna meja.
Inovativnost ne pozna meja.

Prema riječima Taca Carlierja, soustanovitelja podjetja, so odgovorni želeli najti odgovor na vprašanje, s katerimi izdelki kurirji ravnajo skrbno. Kmalu so se spomnili na embalažo za televizijo z ravnim zaslonom, koji je enake velikosti in oblike kot škatla, v kateri dostavijo njihova kolesa.

Nov način pakiranja je nemudoma obrodil sadove – pri VanMoofu so namreč ugotovili, da se je delež poškodovanega tovora znižal za kar 80 %.

Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.
Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.

Skrivnost do uspeha so zase želeli ohraniti kar se da dolgo, a se je načrt izjalovil, zato podjetje zdaj upa, da metode ne bodo začeli izkoriščati konkurenti. V tem primeru bi učinkovitost najverjetneje začela strmo padati.

Više informacija

Više informacija:
vanmoof.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.