FBピクセル

アウディ A6 e-tron: これは新しいアウディ A6 ですか?

写真:アウディ

アウディは上海モーターショーでコンセプトエディションのアウディA6 e-tronを発表し、新しい電気モデルの登場を発表した。ビジネスセダンという非常に重要なプレミアムセグメントにおいても、電気は現実のものとなりつつあります。

Koncept Audi A6 e-tron meri 4,96 m v dolžino, širok je 1,96 m in visok 1,44 m. Zelo podobno kot klasični アウディ A6. Novost je, da uporablja platformo PPE (Premium Platform Electric), ki jo bo v prihodnosti poleg tega modela uporabljal novi Q5Q6, seveda popolnoma električnimi pogoni. Platforma je bila razvita s Porschejem, zato jo bo uporabljal novi Macan, prvi proizvodni model pa bo na trgu predstavljen čez dobro leto dni.


Prvi vtisi so, da Audi ne bo bistveno spremenil koncepta in da tokrat s to študijo vdimo prihodnost. Torej, da je tu mogoče videti novega A6, čeprav bo kakopak z rahlimi spremembami, kajti prikazani ima Sportback oblikovne poteze in arhitekturo petih vrati, zato je morebiti celo bližje novemu modelu A7.

Največje novosti Audijevega oblikovalskega jezika so nadaljnje izboljšave na področju aerodinamike. Tako je koeficient (cW = 0,22), kar se za električnega predstavnika vsekakor spodobi. Design je zanimiv in dinamičen s kopico inovacij. Nova generacija LED luči Digital Matrix LED preseneča z njihovo ločljivostjo saj je tako dobra, da lahko žarometi na steno po potrebi projicirajo film ali video igro. Posebne pa so tudi zadnje luči OLED nove generacije z neštetimi možnostmi za prilagajanje grafike.

Pod pokrovom “ni veliko” se pa na sredini vozila skriva baterija s kapaciteto 100kWh in prinaša 800-voltno tehnologijo – poznamo iz Porsche Taycan. Tako kot Audi e-tron GT mogoča torej polnjenje baterij Audija Audi A6 e-tron v zelo kratkem času na postajah za hitro polnjenje tudi z močjo do 270 kW. 10 minut polnjenja pomeni tudi domet 300 km, medtem ko polnjenje od 5 do 80% traja natanko 25 minut. Doseg je koncepta je 700 km. Elektromotorja dajeta do 350 kW (469 konjev)800 Nm, kar v kombinaciji s pogonom quattro pomeni vrhunsko zmogljivost. Vstopni enomotorni model bo lahko dosegel 100 km / h v manj kot 7 sekundah.

Medtem ko Porschejevega modela na platformi PPE (Macan) ne bodo proizvajali na Kitajskem, bodo tudi Audijevi e-tron modeli prihajali s Kitajske, in sicer iz tovarne FAW. Spomnimo, platforma PPE bo uporabljena za veliko serijske modele, medtem ko bodo ekskluzivi, kot sta Audi e-tron GT in Porsche Taycan, uporabljali platformo J1.

詳しくは

アウディ 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。