FBピクセル

間違いなく目立つ、最も「男らしい」ステーションワゴン 5 選

近年、ステーションワゴンの人気はSUVに追いつくのが難しい状況にあります。そして、これは、それらがより実用的で、より大きな荷物室の容積を持ち、同時によりダイナミックな運転をするという事実にもかかわらずです。それが、あなたを際立たせる 5 台のステーション ワゴンを特集することにした理由でもあります。

V izbor 5 “najbolj možatih karavanov, s katerimi boste izstopali” uvrščamo tiste, ki se bodo z lahkoto kosali tako po slogu kot uporabnosti s katerimkoli drugim avtomobilskim razredom. Hkrati pa premorejo prav toliko možatosti kot mestni terenci.

1. Volvo v90 Cross Country0

Novi Volvo, Volvo V90 Cross Country, ima serijski štirikolesni pogon (4 x 4) in v dolžino meri 496 centimetrov. Uradno ni naslednik modela XC70, ki je prav tako Cross Country, le da z oznako XC, ki pa pomeni isto. Pa vendar je model XC70 tisti, s katerim ga gre primerjati. Od predhodnika je za 15 centimetrov daljši, potegnil se je tudi v medosni razdalji, in sicer za 13 centimetrov, karoserija pa je še za šest centimetrov bolj odmaknjena od vozne površine (kar pomeni 21 centimetrov od tal). Narejen je na modularni platformi SPA, ki si jo deli s preostalimi člani družine velikih Volvov – S90, V90, XC90, karoserija temelji na modelu V90, filozofija pa je enaka kot pri V70 XC in XC70.


詳しくは:
volvocars.com

2. Mercedes E-razred All-Terrain

メルセデス E オールテレイン je avtomobil po okusu tistih poslovnežev, ki s svojim nastopom želijo poudariti svojo dinamično držo ter takšno vozilo s takšnimi voznimi lastnostmi potrebujejo pri opravljanju službenih dolžnosti. Prav lahko si predstavljamo, da bo televizijski zdravnik Martin Gruber (Der Bergdoktor) svojega večnega ‘mladeniča’ Mercedes W123 nekoč morda zamenjal za model E All-Terrain. Nakupno odločitev mu bodo olajšale nekatere njegove izjemne, že skoraj terenske lastnosti. All-Terrain prinaša serijski štirikolesni pogon 4MATIC v kombinaciji z zračnim vzmetenjem Air Body, ki avtomobilu omogoča hidravlični dvig in kar tri možne višine nastavitve podvozja. Tako boste vozilo lahko dvignili za do 35mm nad njegovo standardno višino in tako pridobili za 156 mm razdalje med karoserijo in tlemi. S tem pa boste lahko sicer izjemno elegantnega E pognali tudi po precej razriti gorski poti. Pri tem pa stiskali zobe in upali, da svoje zvezde ne boste poškodovali.


詳しくは:
メルセデスベンツsi

3. BMW serije 5 – karavan

あれは novi BMW serije 5 Touring (2017). BMW になるだろう vrhunskega karavana, ki se pridružuje novi generaciji vozil BMW serije 5, pripeljal na marčevski avtomobilski salon v Ženevi. 五代目 karavanske izpeljanke – karavan se je seriji 5 pridružil šele 1991年に z nastopom tretje generacije petice – prinaša veliko prostornosti, praktičnosti in prilagodljivosti. Po videzu je usklajena z limuzino. Standardno bo na voljo s 570 litri prtljažnega prostora, v primeru podrtja zadnjih sedežev (zlagajo se v razmerju 40 : 20 : 40) pa bo ta narasel na 1700 litrov. Obremenite ga lahko z do 120 kilogrami。オファー ločeno odpiranje zadnjega okna, pokrov prtljažnika pa je moč upravljati avtomatsko, v primeru doplačila tudi prostoročno. Omeniti velja tudi elektronsko zlaganje naslonjala, ki ga sproži gumb v prtljažniku.


詳しくは:
BMW.si

4. Nova Opel Insignia Sports Tourer (2017)

新しいもの Opel Insignia Sports Tourer (2017) のために持っています 100 litrov večji prtljažnik od predhodnice in tako meri 560 litrov, kar v primeru podrte zadnje klopi pomeni 1640 litrov (ima 97 milimetrov daljšo nakladalno površino). Zadnje sedeže lahko zlagamo v razmerju 40 : 20 : 40, za pritrjevanje in organizacijo prtljage pa je tu dobro znani flexorganizer s predelnimi mrežami, vodili ipd. Prtljažnik lahko odpremo z udarcem noge pod odbijačem, saj se tam nahaja センサー (pozicijo označuje projekcija na tla), ki omogoča ハンズフリートランクオープニング. Ta se lahko odpre le do določene višine v primeru, da je strop nižji. Novinec je zrasel za 8 centimetrov na 4986 milimetrov in pridobil 9 centimetrov v medosni razdalji (zdaj 2829 milimetrov), kljub temu pa je 200 kilogramov lažji kot aktualni model. Posledično je v notranjosti več prostora za potnike. Paleta motorjev bo enaka kot pri limuzini, o katerih si lahko več preberete ここ. Posvojil je tudi novi 四輪駆動 z nadzorom vektorjev navora na kolesih. Dobil je nove matrične LED-žaromete Intellilux (sledijo volanu in usmerjeno svetijo tudi 400メートル daleč), tu je kamera s 360-stopinjskim vidnim poljem, prilagodljivo in okrepljeno podvozje Flexride, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom pa prihaja tudi nov 8速オートマチックトランスミッション. Tu je tudi nov projekcijski zaslon, ki na vetrobransko steklo dostavlja vse pomembne podatke za vožnjo.


詳しくは:
オペルsi

5. Volkswagen Passat Alltrack

Zasnovan je na karavanski ali wagon različici, ki je dobila za 27,5 mm večji “klirensojačitve podvozja in motornega prostora iz nerjavečega jekla. Tudi preostala terenska zabela je kar konkretna in obsega plastične obrobe kolotekov, bočnih pragov in preostalih delov na prednjem in zadnjem odbijaču. Posebno piko na i pa predstavljajo kromirani dodatki, ki so jih namenili plastičnim obrobam, ki poskrbijo za še nekoliko lepši in elegantnejši vtis, ki ga avto kot celota pusti opazovalcu. Bolj pozorni bodo opazili še nekoliko drugačne strešne nosilce in linijo litih platišč, ki lahko pri Alltracku merijo od velikosti 17 do 19 palcev. Ne glede na motorizacijo, ki bo presenetljivo široka, bo zmogljiv 4motion pogon vedno del serijske opreme, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema bencinskima TSI motorjema velikosti 1,4 oziroma 2 litra in močjo 110 oziroma 162 kW ter tremi različicami 2-litrskega TDI agregata na strani dizlov, ki zmorejo 110, 140 oziroma 176 kW. Glede na različico bosta na sredinski konzoli mesto našla šeststopenjski ročni menjalnik ali DSG prestavna avtomatika z dvojno sklopko.


詳しくは:
フォルクスワーゲンsi

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。