FBピクセル

3位のアウディTTはさらに速く、よりシャープで、より先進的

Novi TT deluje še bolj "eckig" kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.

アウディ最小の 2+2 スポーツ クーペは、その寸法を維持しましたが、その他すべては実質的に新たに開発されました。内部にも多くの新しいコンテンツとテクノロジーが組み込まれており、顧客は 2.0 リッター TSI ガソリン エンジンの 2 つのバージョン、ウルトラクリーン 2.0 TDI と 310 馬力の強力な TTS バージョンから選択できます。価格は3万8000円からで、3月に発売されるロードスターの方が1000近く高い。後にTT RSバージョンも登場。

アウディTT avtomobilski privrženci dobro poznajo kot vstopni model v svet audijeve športne falange  ali bolje rečeno kupejevske družine modelov, kjer vam 2+2 kupe za zmerno vsoto zmore ponuditi konkretno mero športnostih voznih užitkov, pristnega športnega izgleda in temu primerno obračanje glav mimoidočih in zavist sosedov. Tudi v tretji izdaji je povsem zadržal mere, kjer meter v dolžino pokaže 4,18 metra, medosna razdalja pa znaša 2,51 metra.

Novi TT deluje še bolj "eckig" kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.

No ta podatek je tudi praktično edina vzporednica, ki jo lahko potegnemo s starim, drugo generacijskim modelom, vse ostalo je bilo praktično razvito na novo. Oblikovno prinaša še občutno ostrejše linije, predvsem pri podobi prednjih svetil in motorne maske, pokrov motorja pa je širši in še bolj ploščat, kar še bolj poudari dinamiko vozila. Prednje luči se zdijo kot da bi lahko rezale svilo, toliko zašiljene so, še bolj kot to pa delujejo “ostro” LEDデイタイムランニングライト, ki s podpisom v obliki dvojen črke L. Posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavljajo doplačljiva svetila v celoti v LED tehniki, ki se jim bodo kmalu pridružili še matrični LED žarometi. Z boka je TT zadržal značilno obliko, med še bolj napihnjenimi blatniki kot prej pa se lahko bohotijo platišča do velikosti 20インチ. Predhodniku najbolj sorodna pa je oblika zadka, ki je zadržala napihnjeno in zaobljeno obliko, bolj mod(er)no noto pa mu daje podoba zadnjih svetil z novo grafično podobo in LED podpisom.

Na karoseriji je tudi veliko lepih retro detajlov, kamor nedvomno štejemo pokrov rezervoarja goriva, na zadku pa se poleg električno pomičnega zadnjega spojlerja, vedno bohoti (najmanj) par izpušnih cevi velikega premera.
Na karoseriji je tudi veliko lepih retro detajlov, kamor nedvomno štejemo pokrov rezervoarja goriva, na zadku pa se poleg električno pomičnega zadnjega spojlerja, vedno bohoti (najmanj) par izpušnih cevi velikega premera.

Še več sprememb kot na zunaj, pa se zdi v notranjosti, saj je bila potniška kabina deležna še bolj konkretne prenove in sicer na sredinski plošči zavel veter minimalizma, ki je odnesel veliko odvečnih stikal, tista za klimatsko napravo in recimo gretje prednjih sedežev, pa ponesel v središča zračnikov klimatskega sistema. Tako je sredinska konzola že skoraj asketska, čeprav ima voznik in ostali na voljo vse kar potrebujejo, stikala pa so (na začetku se je kakšnega treba navaditi) vsaj po določenem času tam kjer pričakuješ da bodo.

続きを読む: Audi načrtuje štiritev družine TT še na sportbacka

Posebnost predstavlja dejstvo, da na vrhu sredinske konzole, tudi v primeru navigacijske naprave, ni značilnega sredinskega zaslona, katerega vlogo so prevzeli v celoti デジタルゲージ pred voznikom. Tako zna imeti sopotnik pri navigiranju vozniku malce težje delo, je pa navigacija in ostali podatki tudi s sopotnikove strani enostavno in lepo berljiva.

Notranjost je značilno audijevska, preseneti pa moderen minimalistični slog, zmešan z odlično ergonomijo in materiali. Športni volan je tudi v tretji izdaji športno prisekan, presenetijo pa detajli kot so zaslončki v gumbih zračnikov.
Notranjost je značilno audijevska, preseneti pa moderen minimalistični slog, zmešan z odlično ergonomijo in materiali. Športni volan je tudi v tretji izdaji športno prisekan, presenetijo pa detajli kot so zaslončki v gumbih zračnikov.

Velik napredek je TT naredil pri napredni tehniki, saj po novem premore veliko več asistenčnih sistemov v obliki: audi connect, parkirno asistenco ter sisteme side assist, drive select in active lane assist. Za tiste najbolj petične avdiofile pa so pripravili 680W 5.1 kanalni audio sistem priznan znamke バング&オルフセン, katerega sistem analizira moteči hrup v notranjosti in temu prilagodi zvočno sliko.

Popolnoma digitalni merilniki, so poleg klasičnih podatkov (npr. hitrosti in vrtljajev), v celoti prevzeli tudi vlogo informiranja potnikov glede navigacije in infotainmenta.
Popolnoma digitalni merilniki, so poleg klasičnih podatkov (npr. hitrosti in vrtljajev), v celoti prevzeli tudi vlogo informiranja potnikov glede navigacije in infotainmenta.

Pod prednjim pokrovom se lahko vrtita dve različici 2,0-litrskega TFSI turbo bencinarja in sicer v 169-, oziroma v 228-kilovatni različici, slednja je rezervirana za različici TTS, na dizelski strani pa najdemo ultra čistega 2.0 TDI, ki razvije 135 kW in se ponaša z le 110 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri obeh bencinarjih pa sta na voljo tudi športna S tronic dvosklopčna avtomatika ter štirikolesni pogon quattro. Kupe različica si ponudbo motorjev deli tudi z roadsterjem, ki bo na naše ceste sicer uradno zapeljal marca, v osnovi pa je ta od kupeja dražji (vsega) 800 do 1.000 evrov. Cene kupeja se tako pričnejo pri 38.020 ガソリンと 38.190 evrih na dizelski strani, za prestavno avtomatiko pa je treba k temu prišteti še okoli 2.500 evrov.

以下のアンケートで - 今年の自動車イノベーションに投票してください - 2015
[合計投票 ID=138905]

詳しくは

詳しくは:
www.audi.si/modeli/tt

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。