Renault se s koleosom podaja na brezpotja. Seveda je treba besedico »brezpotje« vzeti s kančkom rezerve, saj se z njim v težke terenske razmere ne bi bilo pametno odpraviti, je pa zato toliko bolj doma na gozdnih kolovozih, zasneženih cestah – skratka povsod tam, kjer pride prav pogon na štiri kolesa. Mi ...
Renault se s koleosom podaja na brezpotja. Seveda je treba besedico »brezpotje« vzeti s kančkom rezerve, saj se z njim v težke terenske razmere ne bi bilo pametno odpraviti, je pa zato toliko bolj doma na gozdnih kolovozih, zasneženih cestah – skratka povsod tam, kjer pride prav pogon na štiri kolesa. Mi smo se z njim denimo podali celo do kranjskogorskega hotela Erika, ko so na vršiški cesti vladale zimske razmere. Sneg je bil sicer delno splužen, a z običajnim osebnim avtomobilom bi kmalu obstali. Tu so se pokazale prednosti 4×4 pogona, ki ima korenine v Nissanu, njegovo delovanje pa lahko krmilimo z izbirnim gumbom, pri čemer so na voljo tri pozicije: 2WD, AUTO in 4WD Lock. Slednja je aktivna tja do hitrosti 50 km/h. Terenskost poudari tako zunanji izgled z zaščitnimi ploščami kot tudi naslednji podatki v prospektu: vstopni kot znaša 27 stopinj, prehodni kot 21, izstopni 31, prevozna globina vode pa 45 cm. Vsekakor pa je koleos doma tudi na avtocesti in v mestu.
車の都会的な鼓動
Mestna uporaba koleosa je zaradi ugodnih zunanjih mer prijetna, parkiranje enostavno, še posebej, če so vgrajeni parkirni senzorji. Zaradi višje oddaljenosti od tal se nam ni treba bati, da bomo po nesreči podrgnili dno avtomobila pri parkiranju na robnik ali pa pri vožnji čez hitrostno oviro. Zaradi 4×4 pogona se lahko tudi rešimo iz objema snega, če so nas slučajno z njim zasuli vrli delavci zimske službe. Tudi poraba goriva je primerljiva z osebnim avtomobilom.
親に優しい
Kot se spodobi za avtomobil takšne velikosti je zadnja klop seveda opremljena z dvema ISOFIX sidriščema. Praktični sta tudi zložljivi mizici na hrbtiščih prednjih sedežev. Zaradi prostornega prtljažnika je potovanje z majhnimi otroki prijetno, še posebej če vozimo s seboj veliko »opreme za dojenčke«. Vanj bomo brez težav pospravili otroški voziček večjega formata – kakršen je na primer Bugaboo Cameleon – čeprav bo za ostalo kramo ostalo za odtenek manj prostora. Kot zanimiv (in uporaben) detalj je tu še posebno preklopno stropno ogledalce, s katerim lahko nadzorujemo dogajanje na zadnjih sedežih.
私たちは気づきました
Koleos nas je razvajal z odličnim Bose ozvočenjem in menjalnikom za 6 zgoščenk, številnimi odlagalnimi prostorčki za večje in manjše drobnarije – pohvaliti moramo hlajen predal pred sovoznikom in prostoren osvetljen predal med prednjima sedežema, kamor so vgradili dodatno 12V vtičnico in košarico –, in udobnim sedenjem. Praktična so se nam zdela tudi dvodelna vrata prtljažnika, pri katerih se je zgornji del odpiral navzgor, spodnji pa navzdol. Na slednjega si se lahko brez težav tudi usedel, saj njegova nosilnost znaša zglednih 200 kg. Koleos bi vzbudil zanimanje tudi pri Američanih, saj smo vratca pokrova rezervoarja iz goriva lahko odprli kar iz kabine s posebnim vzvodom, sam sistem za natakanje goriva pa je narejen po zgledu formule 1 – brez posebnega pokrovčka. Testni koleos je bil opremljen še s sistemom komfortnega odklepanja, kar pride še kako prav, kadar imamo polne roke stvari in bi bilo iskanje ključa – pardon kartice zelo nerodno početje. Kar pa nas ni tako zelo navdušilo je položaj stikala za vklop tempomata / omejevalnika hitrosti na sredinski konzoli, ter občutek cenenosti pri nekaterih elementih v notranjosti – denimo vžigalnik za cigarete.
技術と価格
Mere vozila (v mm): 4570 x 1855 x 1695; moč motorja: 127 kW (175 KM); končna hitrost: 191 km/h; poraba goriva (mestna/izvenmestna/kombinirana) 9,3/6,6/7,5 l/100 km; emisija CO2: 197 g/km; prostornina prtljažnika: 450-1380 l; cena testnega vozila (brez popustov): 32.055 EUR (ta cena velja v primeru, če bi imel avtomobil vgrajeno tudi GPS navigacijo); stroški zavarovanja (AO / Super Polni Kasko z 1% odbitne franšize pri Zav. Maribor): 683,36 EUR / 1120,45 EUR.