FBピクセル

Clubhouse: 新しいソーシャル ネットワークを使用する前に知っておくべき 7 つ以上の秘密のルール

クラブハウス スロベニア

Foto: William Karuse na Unsplah

Clubhouse は今最も注目されているソーシャル プラットフォームで、入場するには行列ができ、招待状を持った人だけが利用できます。理由は非常に簡単です。これは、まったく新しい社交方法であり、未開のソーシャル メディアの荒々しい世界に多くの恩恵をもたらします。

Ti gre negativa in površinske informacije の上 modrem družbenem omrežju na živce? Se te ne dotaknejo objave influencerjev – in njihove beležnice življenja – na Instagramu? Potem boš nad družbenim omrežjem Clubhouse enostavno navdušen. Namreč na njem vlada popolnoma drugačna kultura, ki pritegne tiste, ki imajo nekaj za povedati. Gre namreč za audio družbeno omrežje, kjer uporabniki izbirajo tematske sobe, v katerih potekajo pogovori v živo. Tako se lahko znajdemo v sobi z イーロン・マスク, znanim filmskim igralcem ali NBA zvezdo. Dvignete virtualno roko in v kolikor vas moderatorji prepoznajo za relevantne, lahko sodelujete v pogovoru in se znajdete v vrtincu z najbolj uspešnimi posamezniki na svetu.

Razlika med ostalimi družbenimi omrežji je audio format. Torej sodelovanje v pogovorih in izjemno zanimiv efekt je, da na tem omrežju ljudje niso pripravljeni govoriti neumnosti. Zato bo mnoge presenetil nivo odlične komunikacije v živo, ki je nekajkrat boljša kot v omrežjih, kjer prevladuje napisana beseda. To je tisto, kar bo marsikoga izjemno presenetilo in tudi navdušilo.

Clubhouse je neke vrste interaktiven podcast, ki poteka v živo in se ne snema. In ker je stvar izjemno sveža, vam bomo razkrili 5 skrivnosti oziroma pravil, ki jih moramo upoštevati, ko pričnemo uporabljati platformo, ki jo mnogi strokovnjaki za družbene medije označujejo kot prihodnost družbenih platform. In vsekakor nekaj na kar morate biti zelo pozorni v prihodnosti, v kolikor lovite uspeh na družbenih platformah! Mogoče je prav to omrežje tisto, kjer boste pokazali vašo najboljšo plat.

1. skrivnostno pravilo: Tvoje vabilo ostalim v skupnost postane tudi tvoje breme in odgovornost

Kar dela omrežje posebej zanimivo je trenutna omejitev pridružitve, ki poteka izključno z vabili. Vsak nov uporabnik ob prijavi pridobil dve vabili, ki jih lahko podeli dvema osebama v svojem telefonskem imeniku. Potrebno pa se je zavedati, da s tem postaneš “boter” tem osebam in se z njimi povežeš. Če bodo osebe, ki jih boste povabili v omrežje, tam povzročale težave, bodo blokirane. Se lahko blokada pa se posledično lahko zgodi tudi vašemu računu. Sicer ni točno znan algoritem, vendar je pomembno, kdo so ljudje, ki ste jih spravili v to noro dobro omrežje. Od njihovega statusa v tem omrežju bo tudi odvisno, kako uspešni boste vi. Zavedati se je potrebno, da ste z njimi povezani s popkovino. In da ni pametno v omreže povabiti potencialno problematičnih uporabnikov. Te vam lahko povzročijo slabo karmo.

ヒント: povabite “družbeno aktivne” in vplivne posameznike – posameznike z visokim družbenim socialnim indeksom – tiste za katere menite, da bodo koristni novemu omrežju ter da jim bo všeč.

Clubhouse je navidez izjemno preprosta in enostavna apalikacija. Uporabnik pa dojame koncept upravljanja le v nekaj minutah.
写真: ジャン・マカロル

2. Skrivnostno pravilo: Pazi komu daš možnost moderiranja sobe

Vsak registriran uporabnik lahko ustvari pogovorno sobo in avtomatično dobi vlogo moderatorja te sobe. Izmed poslušalcev lahko nato posameznike imenuje v govorce ali administratorje. Govorci (speakers) nimajo administratorskih pravic. Medtem ko imajo moderatorji enake pravice kot tisti, ki je sobo ustanovil. Tako lahko iz pogovora vsakega odstranijo in lahko tudi zamenjajo vlogo prvotnega ustanovitelja sobe. Lahko ga iz sobe tudi vržejo. Pomembno je, da nekoga določite za administratorja sobe, ki vam bo v pomoč pri zagotavljanju stabilnosti sobe. To pomeni, da v kolikor pade vaša internetna povezava, soba obstaja tudi brez vas. V nasprotnem primeru se soba zaključi avtomatično, ko jo zapusti zadnji administrator. Torej previdnost pri izbiri moderatorjev. Ter vselje izberite vsaj enega so “co-administratorja”.

3. Skrivnostno pravilo: Ustvari dober BIO s kratko informacijo

Tvoj CV je tvoja izkaznica. Tako je tudi informacija v tvojem BIO izjemno pomembna. In predogledno so na Clubhouse vidne prve tri vrstice in te morajo pritegniti pozornost. Te vrstice vidijo prvotno vsi uporabniki in jih lahko nato razširijo v daljši opis. Seveda je pomembno, da dodate in povežete tudi vaše družbene profile. Torej インスタグラムツイッター. To je pomembno, ker boste tako dobili nove sledilce, ki vam bodo sledili na teh omrežjih. Prav tako pa sporočilne sisteme teh omrežji uporabljate za komunikcijo z ljudmi, s katerimi se boste povezali na Clubhouse. Tam pogovor v pisni obliki namreč ni mogoč. Torej – ustvarite čim bolj dober opis in ga redno negujte ter pilite, tako kot vaš CV.

ヒント: Zadnje vrstice namenite ključnikom – ključnim besedam po katerih želite, da vas drugi najdejo preko iskalnika. Na ta način boste pridobili tudi naključne sledilce, s katerimi predhodni niste imeli kontakta, a imate z njimi podobne interese. A previdno! Pomembno je koga imate v mreži in ne koliko povezav imate.

Clubhouse Slovenija – Najtežje pričakovana skupnost, ki je prevzela svet le v nekaj dnevih.
写真: ジャン・マカロル

4. Skrivnostno pravilo: Kako sledim zvezdnikom?

クラブハウス je skupnost, ki je organizirana v različne klube, ki lahko organizirajo različne sobe. Primarno pa je skupnost posameznikov s svojim mnenjem in glasom. Tako lahko sledite svoji največji zvezdi. Na Clubhouse so オプラ, アシュトンカッチャー, ケビン・ハート, イーロン・マスク, …. in vsi ostali. Sledite jim tako, da stisnete gumb “Follow” in vključite zvonček, ki se nahaja poleg gumba v samem profilu uporabnika. Prav vključitev zvončka vas bo obvestila o aktivnosti uporabnika vsakič, ko bo sistem zaznal njegov glas. Tudi na ta način lahko odkrivate najbolj zanimive sobe.

Clubhouse Slovenia: キューが残っている新しいソーシャル ネットワークへの招待はどこで入手できますか?

5. Skrivnostno pravilo: Povezuj se lokalno preko Clubhouse Slovenija

Omrežje Clubhouse Slovenija raste, a ker je število uporabnikov te dni še vedno majhno smo se organizirali izven tega omrežja na trenutno bolj popularnih omrežjih. Tako lahko dogodek na Clubhouse napoveš na facebook skupini Clubhouse Slovenija, ali se pridružiš podobni LinkedIn skupini. Na obeh skupinah lahko samostojno (ob odobritvi) napovedujemo dogodke, ki jih lahko populariziraš s skupnostjo, ki jo tovrstni dogodki zanimajo. Torej – povezuj in vabi na dogodke クラブハウス tudi izven samega omrežja. Slednja sicer uspešno napoveduje dogodke, a vseeno popularizacija je potrebna tudi izven tega omrežja.

6. Skrivnostno pravilo: Vzdržuj nivo kulture govora

Sobe na クラブハウス se načelno ne snemajo, a vseeno tu ohranjamo določen nivo govora in pogovora. To predvsem pomeni, da se ne vpada v besedo in se ob konfliktnih situacijah znamo odstraniti. Ob konfliktih lahko administratorji nekoga odstranijo iz sobe. To pa lahko pomeni tudi začasno ali stalno blokado računa. Tako, da v okviru same debate pazimo na način interakcije.

Clubhouse Slovenija – bodi pozoren na ikono pri dodajanju apliakcije v app store.
写真: ジャン・マカロル

7. Skrivnostno pravilo: Nimaš invite – vabila za Clubhouse

Prvo se lahko pozanimaš, kdo od tvojih prijateljev je že na クラブハウス. Te prijatelji te morajo imeti v svojem telefonskem imeniku in tako obstaja velika verjetnost, da jih bo ob vaši prijavi pozvalo k odobritvi v omrežje. Pomembno je, da rezervirate uporabniško ime in se prijavite na to novo omrežje. In počakate na potrditev! Ta se v teh dneh zgodi praktično hipoma.

Pridruži se vsakodnevnemu dogodku 20:50 – Clubhouse Slovenija

V privih dneh uporabe tega družbenega omrežja bo vsak večer potekal dogodek クラブハウス スロベニア, kjer bodo moderatorji na kratek način predstavili lastnosti tega omrežja in odgovarjali na vprašanja uporabnikov. Dogodku lahko sledite preko te povezave!

詳しくは

Omrežje Clubhouse Slovenija raste, a ker je število uporabnikov te dni še vedno majhno smo se organizirali izven tega omrežja na trenutno bolj popularnih omrežjih. Tako lahko dogodek na Clubhouse napoveš na facebook skupini Clubhouse Slovenija, ali se pridružiš podobni LinkedIn skupini. Na obeh skupinah lahko samostojno (ob odobritvi) napovedujemo dogodke, ki jih lahko populariziraš s skupnostjo, ki jo tovrstni dogodki zanimajo. Torej – povezuj in vabi na dogodke クラブハウス tudi izven samega omrežja. Slednja sicer uspešno napoveduje dogodke, a vseeno popularizacija je potrebna tudi izven tega omrežja. Omrežja soupravlja tudi avtor tega članka  – Jan Macarol, ki mu lahko slediš preko これらのつながり!

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。