FBピクセル

GMC シエラ EV: 航続距離 400 マイルの電動ピックアップ

写真:GMC

GMCは、ピックアップトラック「シエラ」の電動バージョンを発表した。まず、装備の充実した GMC シエラ EV デナリ エディション 1 があります。同じラインナップのシボレー シルバラード EV と同様、航続距離は 400 マイルです。 555 kW で、最大 488 kW の姉妹モデルよりも大幅に大きな電力を提供します。

GMC je nekaj podobnega znamki Volkswagen za skupino VW. S Sierro GMC na trg prinaša tretji električni “tovornjak” – po GMC Hummer EV in GMC Hummer EV SUV . Vsi trije temeljijo (tako kot Silverado EV) na platformi General Motors Ultium.

GMC ne zagotavlja nobenih informacij o kapaciteti shranjevanja baterije. A kot rečeno je doseg 640 km – ocenjena vrednost po zahtevnem ameriškem standardu EPA. Po vsej verjetnosti pa vozilo zmore hraniti nekje okoli 130 kWh in zmore realno prevoziti nekje 400 kilomerov.


Električni motorji na sprednji in zadnji osi zagotavljajo moč štirikolesnega pogona 754 KM (555 kW) in 1.064 Nm navora. To naj bi vam omogočilo pospeševanje do 100 km/h v približno 4,5 sekunde. Nosilnost znaša 590 kilogramov, največja obremenitev prikolice je impresivnih 4,3 tone. Predvsem nosilnost je v primerjavi s klasičnimi pick-up, precej slaba. A seveda je potrebno upoštevati maso tega avtomobila.

Polni se preko 19,2 kW vgrajenega polnilnika. Poleg tega 800-voltni sistem ponuja funkcijo hitrega polnjenja za domnevno do 350kW enosmernega toka. Ta naj bi zmogel v desetih minutah napolniti z elektriko približno 160 km – tako kot pri Silveradu.

写真:GMC
Z opcijsko Power Station Pro lahko pogonska baterija dostavi do 10,2 kW moči zunanjim porabnikom – prek do 10 vtičnic. Polniti je mogoče tudi drug električni avtomobil. V kombinaciji z dvosmernim polnilnikom lahko lastno hišo v primeru izpada električne energije oskrbujete z električno energijo do tri tedne.
写真:GMC
Pet načinov vožnje omogoča prilagajanje pogona. Imajo opisna imena Standard, Tow/Haul, Offroad, My Mode in Maximum Power. Poleg tega je možno prilagajati moč rekuperacije ( dež na zahtevo ) – do vožnje z enim pedalom.

Električna Sierra ima zračno vzmetenje (Air Ride Adaptive Suspension) z možnostjo dviga ali spuščanja avtomobila za približno 5 cm. Tako kot GMC Hummer ima Sierra štirikolesno krmiljenje z možnostjo rakovice . Pri nizkih hitrostih so zadnja kolesa obrnjena v isto smer kot sprednja kolesa, kar omogoča diagonalno gibanje rakovice.

V notranjosti je zaslon na dotik z diagonalo nič manj kot 16,8 palca, ki je tukaj prvič nameščen v pokončnem načinu. Na voljo sta tudi nastavljiv voznikov zaslon z 11-palčno diagonalo in barvni head-up zaslon s 14-palčno diagonalo.

Ko vstopite z elektronskim ključem v žepu, se sistem samodejno vklopi. Vse kar morate storiti je, da pritisnete na zavoro, prestavite v D in pripravljeni ste. Pomaga vam lahko sistem polavtonomne vožnje Super Cruise. Za svetlobo v notranjosti skrbi fiksna panoramska steklena streha, ki se razteza čez obe vrsti sedežev.

Električni pick-up je na voljo samo kot model s štirivratno kabino za posadko in 1,80 metra dolgim ​​nakladalnim prostorom. Nakladalno površino je mogoče razširiti s “midgate”; Tako je mogoče pospraviti do 2,74 metra dolge predmete, pri odprtih prtljažnih vratih celo 3,35 metra. Naslonjala zadaj so razdeljena v razmerju 60:40, tako da se poleg deske ali kanuja lahko prevaža tudi en potnik.

Na voljo je tudi sprednji prtljažnik (Frunk), ki ga je mogoče zakleniti. Ima dva odtoka, tako da lahko enostavno očistite predal za shranjevanje. Odlagalni prostor si zaradi prisotnosti 120-voltne vtičnice zasluži oznako eTrunk.

Električni pick-up GMC izdelujejo v tovarni GM Factory Zero v Detroitu-Hamtramcku, kjer izdelujejo tudi GMC Hummer EV. Rezervacije Denali Edition 1 so zdaj odprte; predviden začetek dobav v začetku leta 2024 za ceno 107.000 dolarjev. Sierra EV AT4 in Sierra EV Elevation bosta sledila v modelnem letu 2025. Najcenejši model naj bi stal okoli 50.000 dolarjev.

詳しくは

gmc.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。