悪魔の赤ちゃんが主役のホラー映画を宣伝するにはどうすればよいでしょうか?ほとんどの映画会社は、テレビコマーシャル、予告編、大きなポスターによる古典的な宣伝を選択しますが、Thinkmodo は、Devil's Due を宣伝する新しい非常に独創的な方法を考え出しました。
Na ulico so poslali grozljivega dojenčka, ki je strašil mimoidoče v ニューヨーク ter ustvarili enega izmed najbolj gledanih posnetkov letos. Otroška lutka je nastajala štiri dni, končni izdelek pa je Devil Baby, ki ga na prvi pogled vsak z lahkoto zamenja za pravega hudičevega otroka in ki se je izkazal kot odlična marketinška poteza. Reakcije mimoidočih so neprecenljive, videoposnetek pa si je v samo nekaj dneh ogledalo več kot 25 milijonov ljudi. Promocija je vsekakor uspela, film pa še pred samo premiero, ki se bo zgodila konec januarja, privablja pozornost.
Malo ‘štručko groze’ so izdelovali približno 200時間, za realistični videz kože je zaslužna uporaba silikona, lasje so v resnici dlaka koze, zvoki, ki jih je dojenček delal pa so prihajali iz iPoda, ki je bil povezan z oddajnikom, ki je pošiljal signale na zvočnike skrite v vozičku. Otroka in voziček so upravljali preko daljinskega upravljalca, posnetek pa je nastal v času, ko je na ulicah ニューヨーク vladal polarni mraz in pri snemanju povzročil kar nekaj nevšečnosti.
Dojenček, ki glasno joka in bruha za večino staršev morda ni nič novega in strašnega, toda Devil Baby je s svojim satanističnim videzom in kričanjem prestrašil še tako pogumne. Eli Roth, producent filma Devil’s Due, je grozljivko opisal kot pametno, zabavno, kreativno, inovativno ter predvsem zelo, zelo grozljivo, a verjetno ne tako, kot je bila oglaševalska potegavščina.