fbpx

Diabolské dieťa terorizovalo okoloidúcich v uliciach New Yorku

Ako úspešne propagovať horor s diabolským dieťaťom? Zatiaľ čo väčšina filmových domov volí klasickú propagáciu prostredníctvom televíznych reklám, upútavok a veľkých plagátov, Thinkmodo prišlo s novým a veľmi originálnym spôsobom reklamy Devil's Due.

Na ulico so poslali grozljivega dojenčka, ki je strašil mimoidoče v New York ter ustvarili enega izmed najbolj gledanih posnetkov letos. Otroška lutka je nastajala štiri dni, končni izdelek pa je Devil Baby, ki ga na prvi pogled vsak z lahkoto zamenja za pravega hudičevega otroka in ki se je izkazal kot odlična marketinška poteza. Reakcije mimoidočih so neprecenljive, videoposnetek pa si je v samo nekaj dneh ogledalo več kot 25 milijonov ljudi. Promocija je vsekakor uspela, film pa še pred samo premiero, ki se bo zgodila konec januarja, privablja pozornost.

Malo ‘štručko groze’ so izdelovali približno 200 ur, za realistični videz kože je zaslužna uporaba silikona, lasje so v resnici dlaka koze, zvoki, ki jih je dojenček delal pa so prihajali iz iPoda, ki je bil povezan z oddajnikom, ki je pošiljal signale na zvočnike skrite v vozičku. Otroka in voziček so upravljali preko daljinskega upravljalca, posnetek pa je nastal v času, ko je na ulicah New York vladal polarni mraz in pri snemanju povzročil kar nekaj nevšečnosti.

Dojenček, ki glasno joka in bruha za večino staršev morda ni nič novega in strašnega, toda Devil Baby je s svojim satanističnim videzom in kričanjem prestrašil še tako pogumne. Eli Roth, producent filma Devil’s Due, je grozljivko opisal kot pametno, zabavno, kreativno, inovativno ter predvsem zelo, zelo grozljivo, a verjetno ne tako, kot je bila oglaševalska potegavščina.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.