Jeep je predstavil posodobljen koncept EV Magneto 2.0 , ki ponovno pokaže, kako bi lahko ikonični terenec izgledal kot popolnoma električno vozilo.
Magneto 2.0 zdaj deluje pri nižjih vrtljajih na minuto, z višjo največjo nazivno jakostjo, ki jo je zdaj sposoben zagotoviti do 10 sekund dolgo. Tako ponuja kar 1152 nm navora in 625 konjskih moči. 写真: ジープ
Baterijski sistem 70kWh の Magnetu 2.0 je podoben kot v preteklem prikazanem konceptu v lanskem letu. Razdeljen na štiri dele in razporejen po ohišju Wranglerja, da zagotovi enakomerno porazdelitev teže. Magneto 2.0 je približno 3,5-krat hitrejši od prejšnjega modela in z 2-sekundnim časom od 0 do 100 km/h. Zaradi tega je koncept Magneto 2.0 hitrejši od Tesla Model X Plaid, Rivian R1S, フォード マスタング マッハ E GT と GMC Hummer EV. Zanimivo!
Electrified power, legendary 4×4 capability and commanding performance will be front and center during the 56th annual Easter Jeep Safari, the Jeep® brand’s home away from home. The Jeep brand and Jeep Performance Parts by Mopar (JPP) team are debuting an impressive lineup of custom-built 4×4 and 4xe concept vehicles, including the all-electric Jeep Wrangler Magneto 2.0 concept.
Jeep® Birdcage Concept by JPP
Jeep® Birdcage Concept by JPP
Jeep® ’41 Concept
Jeep® ’41 Concept
Jeep® Bob Concept
Jeep® Bob Concept
Jeep® D-Coder Concept by JPP
Jeep® D-Coder Concept by JPP
Magneto 2.0 ima še nekaj drugih vizualnih sprememb: sprednja maska je zdaj pobarvana v črno, na voljo je zgornji “biki del” s sončno streho. Ob straneh so bile dodane bele črte, ki prehajajo v modro na zadnji strani, in subtilna značka »2.0« je bil dodan blagovni znamki Magneto. Magneto 2.0 prav tako obuje 20-palčna platišča s 40-palčnimi pnevmatikami v primerjavi z lanskimi 35-palčnimi pnevmatikami, vozilo pa so tudi nekoliko dvignili.
ジープ v okviru skupine Stellantis, se ukvarja z elektrifikacijo svoje ponudbe vozil, saj trenutno ponuja samo priključne hibride, vključno z 4xe Jeep Wrangler in Grand Cherokee.