FBピクセル

電気自動車を所有すると、どうすれば 63% 節約できるのでしょうか?! / 初めての電気自動車 / S1E2 MPEA

Simulacija in primerjava lastništva klasičnega in električnega avtomobila!

写真:シティマガジン

Vas mika nakup električnega avtomobila? Potem preverite, kako se primerjalno obese lastništvo tako enega, kot drugega v 5 letni simulaciji lastništva, ki smo jo pripravili v našem uredništvu. Prihranki električnega avtomobila v primerjavi s klasičnim avtomobilom so ogromni, v določenih scenarijih presegajo 63 odstotkov.

Električni avtomobili so na papirju dragi. A vsak razgledan finančnik ve, da so so fiskalne spodbude, ki jih daje država podjetjem za nakup električnih avtomobilov velike. Trdimo, da so ogromne. Kljub temu, da je bila subvencija za električna vozila pri pravnih osebah v januarju 2022 ukinjena, pa to nima vpliva na dejstvo, da so električni avtomobili za podjetja že dolgo izjemno ugodna opcija. Od 23. januarja pa še dosti bolj, saj lahko podjetja odbijejo oziroma obračunajo davek na dodano vrednost, če so zavezanci za DDV.

Video: Električni avtomobili so cenejši od klasičnih


V javnosti velja zmotno prepričanje, da država s fiskalnimi ukrepi ne spodbuja e-mobilnosti. Vsekakor je zgodba za pravne osebe že nekaj let izjemno ugodna. Tako smo že leta 2020 pisali o tem, da je lastništvo električnih vozil za ½ cenješe za podjetja kot lastništvo primerljivih klasičnih avtomobilov.

実際、電気自動車はクラシックカーよりも半分安いのです。

Seveda pod pogojem, da je lastnik pravna oseba, da primerjamo stroške v časovnem obdobju 5-ih let in da avtomobila postavimo v situacijo, da bosta prevozila 150.000 kilometrov. Obračunavali se bodo stroški servisa in goriva. Seveda vse navidezno, a vseeno primerljivo iz “podatkov”, ki jih črpamo s strani partnerjev.


Torej, s tem prispevkom bomo dokazal, da je električni avtomobil za podjetje v obdobju 5 let za slabih 60 odstotkov cenejši kot primerljiv običajen avtomobil. Seveda ta matematika ni 100 odstotna. Vendar gre vseeno za dobro primerjavo, ki da nek grob občutek! Vsekakor pa je na vas samih, da to preverite s svojim lastnim kalkulatorjem in seveda lastnim scenarijem lastništva. Torej prevoženimi kilometri, financiranjem, itd…

Do 60% cenejši električni avtomobili za podjetja v primerjavi z običajnimi? Gre Slovenija po poti Norveške? (Odbitek DDV za električne avtomobile)

Primerjamo primerljivo – osnovna matematika

Električne avtomobile ter klasične avtomobile izjemno težko primerjamo med sabo. A vseeno, bi želeli v temu prispevku prikazati čim bolj podobna vozila, istega cenovnega razreda s podobnimi performansi. Hkrati pa tudi primerljivega statusnega razreda. Ter seveda s podobnim cenovnim izhodiščem. Zato, da imamo dve “statusno” primerljivi vozili, ki jih brez težav primerjamo med sabo. Tako po opremi kot tehničnih performansih.

Naj poudarim, da je električni “kandidat” tudi naša izbira in hkrati naš prvi električni avto.

Primerjamo: Cupra Born 58 kWh proti Audi A3 35 TFSI S line S tronic

Za primerjavo smo vzeli dva tipična predstavnika segmenta družinskih kombilimuzin s prisekanim zadkom – t.i. “hatchback” in sicer električnega CUPRA Born ter Audi A3. Parametri so precej enostavni. Isti razred, primerljiva dolžina. Okoli 150 kWh moči, radarski tempomat in osnovni asistenčni sistemi, vzvratna kamera, avtomatika (pri bencinskem) in “budget” za nakup okoli 40.000 evrov. Ter v osnovni in filozofiji nekoliko bolj premijska znamka oziroma pozicionirana v premijski segment. Avto z nekaj opreme in tudi “kančkom” športnega pedigreja oziroma videza.

Audi A3 z oznako 35 TFSI S line S tronic na cesto prek prednjih koles postavi 110 kWh in ponudi celih 40 kWh manj kot Cupra Born. Je pa dejstvo, da tehta le 1315 kg, medtem ko ima Cupra Born težo 1811 kg. Torej celih 500 kilogramov več. A hkrati Cupra ponudi 54 konjskih moči več, skupaj torej 204. In seveda več navora, ki je tipičen za električen avtomobile. Bencinski Audi od 0 do 100 km/h pospeši v 8.4 sekunde, medtem ko Cupra Born ta mejinik doseže v 7.3 sekunde. Torej relativno primerljivo.

Marsikdo se bo seveda spotaknil ob kakšen detajl. A za ta prispevek to absolutno ni pomembno. Pomembno je, da gre za dvoje primerljivih vozil, v istem segmentu z drugačnim pogonskim sklopom, a zelo podobno opremo in ceno.

Video: Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?!

Tabela: Okvirna primerjava lastništva električnega vozila in klasičnega vozila za pravne osebe, ki je simulacija. Številke se lahko kakopak spremenijo in so odvisne od različnih dejavnikov. Več informacij dobite v video prispevku, ki je del tega članka!*

 

Audi A3 35 TFSI キュプラ生まれ 
Nabavna vrednost 41.000 evrov 41.000 evrov
バット – 0 ユーロ 7.393 ユーロ
Investicijska olajšava 40 % – 0 ユーロ 2.550 ユーロ
Strošek polne bonitete 14.716 ユーロ 0 ali 2.943 ユーロ
Strošek goriva (5 let / 150.000 km) 13.950 ユーロ 5.615 ユーロ
Servis  (5 let) 2.100 ユーロ 625 ユーロ
Registracija (5x) 6.500 ユーロ 6.500 ユーロ
Preostanek vrednost vozila po 5 letih – 20.500 ユーロ – 22.500 ユーロ
Realni strošek po 5 letih 57.765,00 evrov 21.292,00 evrov
Strošek mesečno 962 evrov / mesečno 355 evrov / mesečno 

* Vrednosti so okvirne in uporabljene zgolj za potrebe dokazovanja smotrnosti. Dopuščamo možnost določenih računskih napak. Rezultate preverite sami!

City Magazine Slovenija、情報チャンネル T2、および Jan Macarolo のすべてのソーシャル チャンネルで一連のビデオ エピソードをフォローすることができます。おそらく毎週日曜日午後6時から7月15日まで、続きは秋学期に行われます。

Naroči se na podcast: Moj prvi električni avto

このシリーズをフォローするには、Facebook コミュニティやその他のオンライン チャネルで Jan Macarolo に参加し、このコンテンツを共同作成してください。

LEAS – スロベニアの電気自動車所有者

あなたは新しい電気自動車オーナーですか? e-モビリティに興味がありますか? それとも単に興味がありますか?新しい電気自動車の購入をお考えですか?その後、LEAS FB グループに参加して、e-モビリティに関する情報を読んで共有してください。私たちは力を合わせて、電気自動車オーナーの最大のコミュニティを構築します。

Facebook のコミュニティに参加してください

詳しくは

ジャンマカロル.com

「はじめての電気自動車」プロジェクトにご賛同いただける皆様
グッドイヤー, T2, evpolnilnice.si, シティマガジンスロベニア

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。