FBピクセル

Kakšna je verjetnost, da umrete glede na to kaj počnete

Kakšna je verjetnost, da boste umrli zaradi aktivnosti, ki jo prakticirate?

Rak ter bolezni srca in ožilja so glavni vzrok za smrt med Slovenci, visoko na lestvici pa so tudi zunanji vzroki smrti (nesreče, samomori, ipd.). Pričakovana življenjska doba v Sloveniji znaša okoli 80 let, a obstajajo številni načini, da umremo bolj zgodaj. V nadaljevanju vam bomo predstavili kakšna je verjetnost, da umrete glede na to kaj počnete in kakšno življenje vodite.

‘Živi vsak dan, kot da je tvoj zadnji.’ Floskula, ki jo tako radi delimo, a jo sami hkrati premalokrat prakticiramo. Obstajajo namreč številni načini, da umremo nenaravne smrti. In če lahko razne bolezni preprečimo ali vsaj odložimo z zdravim načinom življenja, obstajajo načini kako odidemo s tega sveta, ki nimajo veze z zdravjem, ampak so povezani s samo vrsto aktivnosti, ki jo izvajamo oziroma prakticiramo. In če ni treba posebej poudarjati, da je stopnja umrljivosti pri ekstremnih športih visoka, pri drugih aktivnostih morda ni tako očitno, da se igramo z življenje.

続きを読む: Kaj o nas pove naša najljubša spolna igračka?


Če vas alpinizem v Himalaji lahko hitro stane življenja (1 smrt na 167 ljudi vsako leto), si tudi s kajenjem močno ”izboljšate” možnost prezgodnjega odhoda pod rušo. Pri moškem kadilcu je tako verjetnost, da umre od pljučnega raka kar 22-krat večja kot pri nekadilcu, pri ženskih kadilkah pa je ta verjetnost večja ”zgolj” za 12-krat. Če plavate, je verjetnost, da umrete 1 proti milijon, če skočite z elastiko (”bungee jumping”) pa 1 proti pol milijona, medtem ko je verjetnost, da umrete med smučanjem 1 proti 1,4 milijona. Preverite, kakšna je verjetnost, da umrete glede na to kaj počnete in glede na to kako živite tudi drugje. Če si želite izboljšati svoje možnosti za daljše življenje, potem spodnje infografike nikakor ne smete spregledati.

Kakšna je verjetnost, da umremo zaradi _______.
Kakšna je verjetnost, da umremo zaradi _______.

詳しくは

詳しくは:
besthealthdegrees.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。