fbpx

Hvor sannsynlig er det at du dør basert på hva du gjør

Kakšna je verjetnost, da boste umrli zaradi aktivnosti, ki jo prakticirate?

Kreft og hjerte- og karsykdommer er hovedårsaken til dødsfall blant slovenere, mens ytre dødsårsaker (ulykker, selvmord osv.) også står høyt på listen. Forventet levealder i Slovenia er rundt 80 år, men det er mange måter å dø tidligere på. I det følgende vil vi presentere deg sannsynligheten for å dø avhengig av hva du gjør og hva slags liv du lever.

‘Živi vsak dan, kot da je tvoj zadnji.’ Floskula, ki jo tako radi delimo, a jo sami hkrati premalokrat prakticiramo. Obstajajo namreč številni načini, da umremo nenaravne smrti. In če lahko razne bolezni preprečimo ali vsaj odložimo z zdravim načinom življenja, obstajajo načini kako odidemo s tega sveta, ki nimajo veze z zdravjem, ampak so povezani s samo vrsto aktivnosti, ki jo izvajamo oziroma prakticiramo. In če ni treba posebej poudarjati, da je stopnja umrljivosti pri ekstremnih športih visoka, pri drugih aktivnostih morda ni tako očitno, da se igramo z življenje.

LES MER: Hva sier favoritt sexleketøyet vårt om oss?


Če vas alpinizem v Himalaji lahko hitro stane življenja (1 smrt na 167 ljudi vsako leto), si tudi s kajenjem močno ”izboljšate” možnost prezgodnjega odhoda pod rušo. Pri moškem kadilcu je tako verjetnost, da umre od pljučnega raka kar 22-krat večja kot pri nekadilcu, pri ženskih kadilkah pa je ta verjetnost večja ”zgolj” za 12-krat. Če plavate, je verjetnost, da umrete 1 proti milijon, če skočite z elastiko (”bungee jumping”) pa 1 proti pol milijona, medtem ko je verjetnost, da umrete med smučanjem 1 proti 1,4 milijona. Preverite, kakšna je verjetnost, da umrete glede na to kaj počnete in glede na to kako živite tudi drugje. Če si želite izboljšati svoje možnosti za lengre levetid, potem spodnje infografike nikakor ne smete spregledati.

Kakšna je verjetnost, da umremo zaradi _______.
Kakšna je verjetnost, da umremo zaradi _______.

Mer informasjon

Mer informasjon:
besthealthdegrees.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.