レクサス RZ 450e は、このブランドのまったく新しい電気自動車であり、基本的にはトヨタ bZ4X やスバル ソレテラと同じです。しかし、結局のところ、それはプレミアムブランドであるため、この2つとは著しく異なります。
Ker gre vendarle za Lexus, se Lexus RZ 450e opazno razlikuje od sorodnih Toyote bZ4X in Subaru Solterre. Zunanja podoba je čistejša in nosi manj plastične ʺnavlakeʺ. Stebrički so obarvani v sijočo črno barvo, kar poustvari vtis lebdeče strehe. Črna so tudi stranska ogledala, ki so nameščena nižje kot pri že omenjenih modelih. Spremenjeni so žarometi, RZ pa je dobil linije, ki so značilne zgolj zanj in tako ne moremo govoriti o tem, da se od ostalih razlikuje zgolj po znački.
Notranjost modela BZ ponuja nenavaden volan in povsem svojo notranjost. Instrumentalni zaslon je nameščen bližje vozniku, le ta pa ima na voljo še večji 14インチ zaslon na dotik. Osrednja konzola ponuja še nekaj hitrih tipk za dostop do različnih funkcij v avtomobilu. V notranjosti prevladujejo premijski materiali in je tudi najprijetnejša izmed trojice.
RZ ima na voljo zgolj štirikolesni pogon, ki se skriva pod oznako Direct4. Prednji elektromotor modela 450e ima 150 kW moči, zadnji pa 80 kW. Skupaj tako pridelata 230 kW、 それぞれ 313馬力. Navor ki je pri tem na voljo znaša 435 njuton metrov。容量のあるバッテリー 71.4kWh naj bi imela dovolj energije za do 362 kilometrov dolgo pot, le ta pa je odvisna tudi od nivoja opreme, ki si jo izberemo. Bolje opremljeni modeli imajo namreč več dodatne opreme, ki je posledično tudi težja. Lexus RZ naj bi bil na voljo proti koncu letošnjega leta.