FBピクセル

新型 BMW 7 シリーズ [2015] – BMW の将来と今週への展望

新しい BMW 7 シリーズは、技術の進歩と常に革新的な未来のテクノロジーを取り入れているため、常に自動車業界のマイルストーンです。私たち人間が標準装備の一部として車に搭載されるのは、ほんの数年のうちに経験することになるでしょう。言うなれば、新しい「セブン」のプレゼンテーションは、Apple の新世代 iPhone の譲渡と少なくとも同じくらい重要です。 BMW は、新しい 7 シリーズが、高級で贅沢なドライビング エクスペリエンスを現代的かつ先駆的な形で再定義することを約束します。こちらは新型BMW 7シリーズです。

最初の1つ BMW serija 7 je na ceste zapeljala davnega leta 1977 in takoj postavila standarde v tem nad-standardnem razredu luksuznih limuzin. Od zadnje prenove BMW serije 7 je minilo natanko 7年間. Doba, ki se sicer ne zdi dolga, a je ob tehnološkem napredku pravzaprav izjemno dolga. Predstavljati si morate, da je leta 2008 iPhone praznoval 1 leto, šele jeseni istega leta pa je bil predstavljen prvi iPad. Takrat še ni bilo trga pametnih telefonov, ni bilo množice aplikacij in テレビ on demand. To so bili neki drugi časi. In prav zato smo navdušeni, ker vemo, da so nam inženirji pri BMW danes predstavili produkt, ki na nek način zrcali prihodnost. Će hočete BMW-jevo prihodnost.


Ta prihodnost se začne pri samem drobovju nove serije 7, saj so uporabili revolucionarno plastiko, ki je ojačana s karbonskimi vlakni CFRP ter tako zmanjšuje maso karoserije. Nova serija 7 je shujšala za 130 kilogramov v primerjavi modeli predhodne generacije. Del te tehnologije smo videli že v blagovni znamki BMW i. In je v serijo 7 le prenešena.

新しいもの BMW 7シリーズ je na voljo s precej posodobljenimi različicami motorjev V8 in šestvaljnih vrstnih pogonskih enot. Vsi motorji so v sklopu osnovne opreme povezani s prav tako izpopolnjenim 8速 ギアボックス ステップトロニック. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xドライブ, ki je na seznamu dodatne opreme, je prav tako najučinkovitejši doslej. Izjemno zanimiv bo hibridni BMW 740e テクノロジーを使って BMW eドライブ, ki bo opremljen z inteligentnim štirikolesnim pogonom in ga poganjata štirivaljni bencinski motor in električni motor, ki skupaj ustvarita največjo sistemsko moč 240 kW/326 KM. Hibridni BMW beleži kombinirano porabo goriva 2,1 litra の上 100キロ. Podatek seveda izmerjen v idealnih pogojih, a vseeno številka, ki je spoštovanja vredna za maso in “gabarite” tovrstne limuzine. Tehnologija BMW eドライブ hibridu omogoča izključno električen pogon brez emisij pri hitrosti do 120km/h in z dometom do 40キロ.


Boljša vozna dinamika je posledica tako elektronike kot izgradnje same šasije. V osnovi je nova serija 7 vzmetena z zračnim vzmetenjem, ki ga nadzira elektronika. Če boste posegli po dodatkih, lahko v povezavi s sistemom xDrive dodate elektromehanske stabilizatorje, ki zmanjšujejo nagibanje vozila pri vožnji v ovinku. Aktivni sistem nadzora šasije pa prilagodi odzivnost blažilnikov vdrtinamizboklinam na cesti. Ena od novosti pri nastavitvah dinamike je, da lahko avtu prepustite, da se avtomatično prilagaja vašemu načinu vožnje… Tako na primer sistem samodejno pretaka med načini sport, sport +, normal, eco pro v kolikor izberete nastavitev adaptive. Po pravici povedano smo to že dlje časa pogrešali pravzaprav pri vseh BMW sistemih za vozno dinamiko in je logično inteligentno nadaljevanje zgodbe.

V notranjosti ni revolucije, temveč le evolucija!
V notranjosti ni revolucije, temveč le evolucija!

新しい BMW 7シリーズ je operacijski sistem iDrive prvič na voljo z zaslonom na dotik. Nekaj kar poznamo že iz avtomobilov iz segmenta malih mestnih avtomobilov. In lahko rečemo le – končno!  A se temu minimalnemu napredku pridružuje še iDrive Gesture Control、これは 3D senzorjem zaznava gibe roke s katerimi uporabljate z večijmi funkcijami iDrive sistema. Nekaj kar načeloma poznamo iz domačih dnevnih sob, saj že dlje časa lahko na podoben način upravljamo “pametne” televizorje.

iDrive Gesture Control - iDrive boste lahko upravljali tudi z gestami.
iDrive Gesture Control – iDrive boste lahko upravljali tudi z gestami.

新しいもの BMW 7シリーズ je prvi serijsko proizveden avtomobil na svetu, ki ga bodo lahko lastniki zapeljali iz ali na parkirna mesta また garaže, brez da jim bi bilo treba sesti za volan. Tako daljinski nadzor parkiranja iz sklopa dodatne opreme omogoča voznikom lahek dostop do ozkih parkirnih mest. Voznik sproži pomikanje avtomobila naprej ali nazaj iz parkirnega mesta s BMW Display Key – ključem. Medtem ko avtomobil izvaja polavtomatski manever voznik vseeno pazi na ovire.

S tem ključem se boste počutili kot James Bond! Novi BMW Serije 7 [2015]
S tem ključem se boste počutili kot James Bond! Novi BMW Serije 7 [2015]
Ena od novosti so tudi レーザーヘッドライト, ki jih poznamo že iz BMW i8 in ustvarjajo posebno svetlo in belo svetlobo ter omogočajo domet svetlobnega snopa do 600 metrov, kar je dvakrat več od LEDヘッドライト.

BMW s številko 7 na zadku je vselej magična številka. Za BMW deloma napoveduje prihodnost te blagovne znamke, saj se izzumi in “pogrutavščine” tega modela vselej selijo v nižje serije in razveselijo tudi lastnike nekoliko bolj plebejskih BMWの. Po vsej verjetnosti je tokratna serija 7 ena zadnjih, ki ne omogoča avtonomne vožnje in bo deloma tudi zaradi tega zapisana v modelno zgodovino. Na nek način je konzervativna, a po drugi strani tako logično kakovostno nadaljevanje nekega poslanstva. Smo pričakovali več? Da! Deloma od oblike, kjer smo pričakovali več vizionarskosti in poguma, saj na trenutke izgleda kot le nekoliko pomlajena obstoječa serija. Tehnološko je seveda odlična, a nekako se ne morem znebiti občutka – že videno. Nekje mi manjka tisti košček prihodnosti, zaradi katerega bi lahko zapisal, da je sedmica najboljši avto na svetu. Nekaj česar še nismo videli. A je že tako, da je svet vse bolj globalen. Da presežki niso cenjeni in da je nekje vedno neka kalkulacija. Verjamem, da bo “sedmica” komercialno najuspešnejša v svojem segmentu tudi na račun pihanja na dušo neki drugi kulturi tam daleč na vzhodu. Težko je biti tako zelo univerzalen, a Bavarcem lepo uspeva!

詳しくは

詳しくは:
BMW.si 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。