fbpx

新 BMW 7 系 [2015] – BMW 对未来和本周的展望

全新BMW 7系始终是汽车行业的里程碑,因为它拥抱技术进步和未来不断创新的技术。几年后,我们凡人将在我们的车辆中体验到这些作为标准装备的一部分。如果你愿意的话,新“七”的亮相至少和新一代苹果iPhone的转让一样重要。宝马承诺,全新 7 系将以现代且先锋的形式重新定义独特的豪华驾驶体验。这是新的宝马7系。

第一个 BMW serija 7 je na ceste zapeljala davnega leta 1977 in takoj postavila standarde v tem nad-standardnem razredu luksuznih limuzin. Od zadnje prenove BMW serije 7 je minilo natanko 7 let. Doba, ki se sicer ne zdi dolga, a je ob tehnološkem napredku pravzaprav izjemno dolga. Predstavljati si morate, da je leta 2008 iPhone praznoval 1 leto, šele jeseni istega leta pa je bil predstavljen prvi iPad. Takrat še ni bilo trga pametnih telefonov, ni bilo množice aplikacij in televizije on demand. To so bili neki drugi časi. In prav zato smo navdušeni, ker vemo, da so nam inženirji pri BMW danes predstavili produkt, ki na nek način zrcali prihodnost. Će hočete BMW-jevo prihodnost.


Ta prihodnost se začne pri samem drobovju nove serije 7, saj so uporabili revolucionarno plastiko, ki je ojačana s karbonskimi vlakni CFRP ter tako zmanjšuje maso karoserije. Nova serija 7 je shujšala za 130 kilogramov v primerjavi modeli predhodne generacije. Del te tehnologije smo videli že v blagovni znamki BMW i. In je v serijo 7 le prenešena.

新的 宝马7系 je na voljo s precej posodobljenimi različicami motorjev V8 in šestvaljnih vrstnih pogonskih enot. Vsi motorji so v sklopu osnovne opreme povezani s prav tako izpopolnjenim 8速 menjalnikom Steptronic. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona 宝马xDrive, ki je na seznamu dodatne opreme, je prav tako najučinkovitejši doslej. Izjemno zanimiv bo hibridni BMW 740e 与技术 宝马电子驱动, ki bo opremljen z inteligentnim štirikolesnim pogonom in ga poganjata štirivaljni bencinski motor in električni motor, ki skupaj ustvarita največjo sistemsko moč 240 kW/326 KM. Hibridni BMW beleži kombinirano porabo goriva 2,1 litra100公里. Podatek seveda izmerjen v idealnih pogojih, a vseeno številka, ki je spoštovanja vredna za maso in “gabarite” tovrstne limuzine. Tehnologija 宝马电子驱动 hibridu omogoča izključno električen pogon brez emisij pri hitrosti do 120公里/小时 in z dometom do 40 kilometrov.


Boljša vozna dinamika je posledica tako elektronike kot izgradnje same šasije. V osnovi je nova 系列7 vzmetena z zračnim vzmetenjem, ki ga nadzira elektronika. Če boste posegli po dodatkih, lahko v povezavi s sistemom xDrive dodate elektromehanske stabilizatorje, ki zmanjšujejo nagibanje vozila pri vožnji v ovinku. Aktivni sistem nadzora šasije pa prilagodi odzivnost blažilnikov vdrtinamizboklinam na cesti. Ena od novosti pri nastavitvah dinamike je, da lahko avtu prepustite, da se avtomatično prilagaja vašemu načinu vožnje… Tako na primer sistem samodejno pretaka med načini sport, sport +, normal, eco pro v kolikor izberete nastavitev adaptive. Po pravici povedano smo to že dlje časa pogrešali pravzaprav pri vseh BMW sistemih za vozno dinamiko in je logično inteligentno nadaljevanje zgodbe.

V notranjosti ni revolucije, temveč le evolucija!
V notranjosti ni revolucije, temveč le evolucija!

在新的 宝马7系 je operacijski sistem iDrive prvič na voljo z zaslonom na dotik. Nekaj kar poznamo že iz avtomobilov iz segmenta malih mestnih avtomobilov. In lahko rečemo le – končno!  A se temu minimalnemu napredku pridružuje še iDrive Gesture Control,其中与 3D senzorjem zaznava gibe roke s katerimi uporabljate z večijmi funkcijami iDrive sistema. Nekaj kar načeloma poznamo iz domačih dnevnih sob, saj že dlje časa lahko na podoben način upravljamo “pametne” televizorje.

iDrive Gesture Control - iDrive boste lahko upravljali tudi z gestami.
iDrive Gesture Control – iDrive boste lahko upravljali tudi z gestami.

新的 宝马7系 je prvi serijsko proizveden avtomobil na svetu, ki ga bodo lahko lastniki zapeljali iz ali na parkirna mesta 或者 garaže, brez da jim bi bilo treba sesti za volan. Tako daljinski nadzor parkiranja iz sklopa dodatne opreme omogoča voznikom lahek dostop do ozkih parkirnih mest. Voznik sproži pomikanje avtomobila naprej ali nazaj iz parkirnega mesta s BMW Display Key – ključem. Medtem ko avtomobil izvaja polavtomatski manever voznik vseeno pazi na ovire.

S tem ključem se boste počutili kot James Bond! Novi BMW Serije 7 [2015]
S tem ključem se boste počutili kot James Bond! Novi BMW Serije 7 [2015]
Ena od novosti so tudi laserski žarometi, ki jih poznamo že iz 宝马i8 in ustvarjajo posebno svetlo in belo svetlobo ter omogočajo domet svetlobnega snopa do 600米, kar je dvakrat več od LED头灯.

BMW s številko 7 na zadku je vselej magična številka. Za 宝马 deloma napoveduje prihodnost te blagovne znamke, saj se izzumi in “pogrutavščine” tega modela vselej selijo v nižje serije in razveselijo tudi lastnike nekoliko bolj plebejskih 宝马的. Po vsej verjetnosti je tokratna 系列7 ena zadnjih, ki ne omogoča 自动驾驶 in bo deloma tudi zaradi tega zapisana v modelno zgodovino. Na nek način je konzervativna, a po drugi strani tako logično kakovostno nadaljevanje nekega poslanstva. Smo pričakovali več? Da! Deloma od oblike, kjer smo pričakovali več vizionarskosti in poguma, saj na trenutke izgleda kot le nekoliko pomlajena obstoječa serija. Tehnološko je seveda odlična, a nekako se ne morem znebiti občutka – že videno. Nekje mi manjka tisti košček prihodnosti, zaradi katerega bi lahko zapisal, da je sedmica najboljši avto na svetu. Nekaj česar še nismo videli. A je že tako, da je svet vse bolj globalen. Da presežki niso cenjeni in da je nekje vedno neka kalkulacija. Verjamem, da bo “sedmica” komercialno najuspešnejša v svojem segmentu tudi na račun pihanja na dušo neki drugi kulturi tam daleč na vzhodu. Težko je biti tako zelo univerzalen, a Bavarcem lepo uspeva!

更多信息

更多信息:
宝马网站 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。