fbpx

BMW 뉴 7 시리즈 [2015] – BMW의 미래와 주간에 대한 전망

새로운 BMW 7 시리즈는 기술 진보와 미래의 끊임없는 혁신적인 기술을 수용하므로 항상 자동차 산업에서 이정표가 됩니다. 우리 인간이 표준 장비의 일부로 차량에서 경험하게 될 것들은 몇 년 안에 있을 것입니다. 그렇다면 새로운 "seven"의 발표는 적어도 차세대 Apple iPhone의 이전만큼 중요합니다. BMW는 신형 7시리즈가 현대적이고 선구적인 형태로 독점적이고 럭셔리한 드라이빙 경험을 재정의할 것을 약속합니다. BMW 신형 7시리즈 입니다.

첫번째 BMW serija 7 je na ceste zapeljala davnega leta 1977 in takoj postavila standarde v tem nad-standardnem razredu luksuznih limuzin. Od zadnje prenove BMW serije 7 je minilo natanko 7 년. Doba, ki se sicer ne zdi dolga, a je ob tehnološkem napredku pravzaprav izjemno dolga. Predstavljati si morate, da je leta 2008 iPhone praznoval 1 leto, šele jeseni istega leta pa je bil predstavljen prvi iPad. Takrat še ni bilo trga pametnih telefonov, ni bilo množice aplikacij in 텔레비전 on demand. To so bili neki drugi časi. In prav zato smo navdušeni, ker vemo, da so nam inženirji pri BMW danes predstavili produkt, ki na nek način zrcali prihodnost. Će hočete BMW-jevo prihodnost.


Ta prihodnost se začne pri samem drobovju nove serije 7, saj so uporabili revolucionarno plastiko, ki je ojačana s karbonskimi vlakni CFRP ter tako zmanjšuje maso karoserije. Nova serija 7 je shujšala za 130 kilogramov v primerjavi modeli predhodne generacije. Del te tehnologije smo videli že v blagovni znamki BMW i. In je v 시리즈 7 le prenešena.

새 것 BMW 7 시리즈 je na voljo s precej posodobljenimi različicami motorjev V8 in šestvaljnih vrstnih pogonskih enot. Vsi motorji so v sklopu osnovne opreme povezani s prav tako izpopolnjenim 8단 menjalnikom 스텝트로닉. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW x드라이브, ki je na seznamu dodatne opreme, je prav tako najučinkovitejši doslej. Izjemno zanimiv bo hibridni BMW 740e 기술로 BMW e드라이브, ki bo opremljen z inteligentnim štirikolesnim pogonom in ga poganjata štirivaljni bencinski motor in električni motor, ki skupaj ustvarita največjo sistemsko moč 240 kW/326 KM. Hibridni BMW beleži kombinirano porabo goriva 2,1 litra ~에 100킬로미터. Podatek seveda izmerjen v idealnih pogojih, a vseeno številka, ki je spoštovanja vredna za maso in “gabarite” tovrstne limuzine. Tehnologija BMW e드라이브 hibridu omogoča izključno električen pogon brez emisij pri hitrosti do 120km/h in z dometom do 40 kilometrov.


Boljša vozna dinamika je posledica tako elektronike kot izgradnje same šasije. V osnovi je nova 시리즈 7 vzmetena z zračnim vzmetenjem, ki ga nadzira elektronika. Če boste posegli po dodatkih, lahko v povezavi s sistemom xDrive dodate elektromehanske stabilizatorje, ki zmanjšujejo nagibanje vozila pri vožnji v ovinku. Aktivni sistem nadzora šasije pa prilagodi odzivnost blažilnikov vdrtinam 그리고 izboklinam na cesti. Ena od novosti pri nastavitvah dinamike je, da lahko avtu prepustite, da se avtomatično prilagaja vašemu načinu vožnje… Tako na primer sistem samodejno pretaka med načini sport, sport +, normal, eco pro v kolikor izberete nastavitev adaptive. Po pravici povedano smo to že dlje časa pogrešali pravzaprav pri vseh BMW sistemih za vozno dinamiko in je logično inteligentno nadaljevanje zgodbe.

V notranjosti ni revolucije, temveč le evolucija!
V notranjosti ni revolucije, temveč le evolucija!

새로운 BMW 7 시리즈 je operacijski sistem iDrive prvič na voljo z zaslonom na dotik. Nekaj kar poznamo že iz avtomobilov iz segmenta malih mestnih avtomobilov. In lahko rečemo le – končno!  A se temu minimalnemu napredku pridružuje še iDrive Gesture Control, 함께 3D senzorjem zaznava gibe roke s katerimi uporabljate z večijmi funkcijami iDrive sistema. Nekaj kar načeloma poznamo iz domačih dnevnih sob, saj že dlje časa lahko na podoben način upravljamo “pametne” televizorje.

iDrive Gesture Control - iDrive boste lahko upravljali tudi z gestami.
iDrive Gesture Control – iDrive boste lahko upravljali tudi z gestami.

새 것 BMW 7 시리즈 je prvi serijsko proizveden avtomobil na svetu, ki ga bodo lahko lastniki zapeljali iz ali na parkirna mesta 또는 garaže, brez da jim bi bilo treba sesti za volan. Tako daljinski nadzor parkiranja iz sklopa dodatne opreme omogoča voznikom lahek dostop do ozkih parkirnih mest. Voznik sproži pomikanje avtomobila naprej ali nazaj iz parkirnega mesta s BMW Display Key – ključem. Medtem ko avtomobil izvaja polavtomatski manever voznik vseeno pazi na ovire.

S tem ključem se boste počutili kot James Bond! Novi BMW Serije 7 [2015]
S tem ključem se boste počutili kot James Bond! Novi BMW Serije 7 [2015]
Ena od novosti so tudi laserski žarometi, ki jih poznamo že iz BMW i8 in ustvarjajo posebno svetlo in belo svetlobo ter omogočajo domet svetlobnega snopa do 600 metrov, kar je dvakrat več od LED žarometov.

BMW s številko 7 na zadku je vselej magična številka. Za BMW deloma napoveduje prihodnost te blagovne znamke, saj se izzumi in “pogrutavščine” tega modela vselej selijo v nižje serije in razveselijo tudi lastnike nekoliko bolj plebejskih BMW의. Po vsej verjetnosti je tokratna 시리즈 7 ena zadnjih, ki ne omogoča avtonomne vožnje in bo deloma tudi zaradi tega zapisana v modelno zgodovino. Na nek način je konzervativna, a po drugi strani tako logično kakovostno nadaljevanje nekega poslanstva. Smo pričakovali več? Da! Deloma od oblike, kjer smo pričakovali več vizionarskosti in poguma, saj na trenutke izgleda kot le nekoliko pomlajena obstoječa serija. Tehnološko je seveda odlična, a nekako se ne morem znebiti občutka – že videno. Nekje mi manjka tisti košček prihodnosti, zaradi katerega bi lahko zapisal, da je sedmica najboljši avto na svetu. Nekaj česar še nismo videli. A je že tako, da je svet vse bolj globalen. Da presežki niso cenjeni in da je nekje vedno neka kalkulacija. Verjamem, da bo “sedmica” komercialno najuspešnejša v svojem segmentu tudi na račun pihanja na dušo neki drugi kulturi tam daleč na vzhodu. Težko je biti tako zelo univerzalen, a Bavarcem lepo uspeva!

추가 정보

추가 정보:
bmw.si 

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.